نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۶ فروردین ۱۰, پنجشنبه

قوانین اتحادیه اروپا در بریتانیا لغو می‌شود

بریتانیاحق نشر عکسGETTY IMAGES
Image captionبریتانیا در پی آغاز روند ترک اتحادیه اروپا هزاران قانون این اتحادیه را لغو می کند
در پی آغاز رسمی روند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا هزاران قانون این اتحادیه از جمله قوانین مربوط به حقوق کارگران و محیط زیست لغو خواهد شد و قوانین مشابهی جای آنها را خواهد گرفت.
جزئیات لایحه جامع لغو قوانین یک روز پس از آغاز روند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا منتشر خواهد شد.
برای پرهیز از بروز خلاء قانونی در پی لغو این قوانین، وزرای بریتانیایی نیاز دارند از قوانین اتحادیه اروپا کپی‌برداری کنند.
ترزا می، نخست‌وزیر بریتانیا در نامه‌ای که برای خروج کشورش از اتحادیه اروپا برای دونالد توسک، رئیس شورای اروپا فرستاد، با اشاره به ماده ٥٠ معاهده لیسبون گفته است که اگر طی دوسال آینده توافقی کلی برسر خروج بریتانیا (برگزیت) صورت نگیرد همکاری با اتحادیه اروپا در مبارزه با جرائم و تروریسم به خطر خواهد افتاد.
طرح این موضوع باعث خشم مقام‌های اتحادیه اروپا شد که گفته‌اند مسئله امنیت اروپا مهمتر از آن است که وسیله معامله قرارگیرد.
اما دیوید دیویس، وزیر مسئول مذاکره خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا به رادیو بی‌بی‌سی گفت که طرح این موضوع نباید به صورت یک تهدید در نظر گرفته شود و افزود: "این بیانگر این واقعیت است اگر به توافق نرسیم، برای هردو طرف بسیارمضر خواهد بود. این یک نکته مورد بحث برای رسیدن به توافق است. ما در پی یک موافقتنامه جامع هستیم که در برگیرنده تمام مسائل مهم از جمله بازرگانی، امنیت و سایر جنبه‌های رابطه کنونی ما باشد و بتواند تا جای ممکن برای همه مفید واقع شود."
روند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، روز چهارشنبه ۲۹ مارس با ارسال نامه ترزا می برای رئیس شورای اروپا آغاز شد.
از زمان دریافت این نامه توسط دونالد توسک در نیم ‌روز ۲۹ مارس ۲۰۱۷، مذاکره کنندگان بریتانیایی و اتحادیه اروپا، دو سال وقت دارند تا درباره نحوه خروج بریتانیا و رابطه آتی این کشور با اتحادیه، پس از خروج، به توافق 

هیچ نظری موجود نیست: