نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ دی ۱۰, جمعه


پاسخ محمدحسین کروبی به صدیقی امام جمعه تهران: «کل سابقه انقلابی شما، پاره کردن عکس امام از دیوارهای حجره‌های مدرسه حقانی بود»



صدیقی امام جمعه موقت تهران روز گذشته در سالگرد تظاهرات حکومتی ۹ دی در اظهاراتی گفته بود: «در سال ۸۸، مردم متوجه شدند هر که عمامه به سر دارد با پیامبر(ص) نیست.» وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفته بود: «در آن ماجرا، چهره افرادی که با امام بودند ولی در حقیقت همراه او نبودند، مشخص شد.»

محمدحسین کروبی گفت‌وگویی به طور مستقیم به این اظهارات امام جمعه موقت تهران واکنش نشان داده بود، اما این سخنان وی در متن منتشر شده، سانسور شده بود. عناوین اصلی گفت‌و‌گوی فرزند ارشد مهدی کروبی با «امید ایرانیان» به همراه بخش‌های حذف شده از متن مصاحبه در ادامه می‌آید:
💠 پدرم گفتند که من شخصاً بارها گفته‌ام که برای محاکمه آماده هستم و این خواسته‌شان را حتی به گوش رئیس جمهور هم رساندند.
💠 ما همین‌جا هم اعلام می‌کنیم که حکمی که توسط دادگاه و قاضی تعیین شود، مورد قبول است ولی اظهار نظرهای شخصی مبنی بر اینکه کروبی باید اعدام شود را چون در هیچ دادگاهی این موضوع رسیدگی نشده است، قبول نداریم. 
💠 حتی در رژیم گذشته هم که نواب صفوی با ترور رزم آرا که راه را برای ملی شدن نفت هموار کرد، دادگاهی تشکیل دادند.
💠 انتظار داریم که دادگاهی تشکیل و حکمی داده شود، بعد آقایان اظهار نظر کنند.
💠 هر سال نزدیک ۹ دی، ائمه جمعه، به طور دستوری، خواستار اعدام [آقایان کروبی و موسوی] می‌شوند. دلیلش این است که برای رسانه‌های‌شان خوراکی تهیه، و نیز فضای ترسی را بر جامعه حاکم کنند. نکته مهم این است که آقای صدیقی از تریبون نماز جمعه بارها صحبت‌هایی درباره اعدام محصورین مطرح کرده‌اند. اکثریت کسانی که این‌طور صحبت می‌کنند و مخصوصا برخی از این ائمه جمعه که نمونه بارزش آقای صدیقی است، هیچ سابقه ای در انقلاب ندارند و در این چند سال مطرح شده‌اند. 
💠 سابقه انقلابی آقای صدیقی این است که آقای کرباسچی نقل می‌کرد که ما در مدرسه حقانی درس می‌خواندیم و حجره‌مان کنار حجره آقای صدیقی بود. کار ما این بود که عکس امام را چاپ می‌کردیم و به درب حجره‌ها می‌زدیم. کار آقای صدیقی این بود که هر روز صبح عکس امام را پاره می‌کرد و به جایش عکس مرحوم آقای شریعتمداری را می زد. 
💠 کل کار انقلابی آقای صدیقی این بوده است که در مدرسه حقانی عکس امام را پاره می‌کرد. 
💠 متاسفانه بخاطر فضایی که در کشور به وجود آمده و امکانات مالی که در اختیار او گذاشته‌اند، الان فرد انقلابی شده‌اند. دو قطعه زمین بزرگ در شمیران به او داده‌اند. زمین‌هایی که باغ گیلاس بوده را تخریب کردند و با بودجه بیت المال مدرسه علمیه و بناهای دیگر برای ایشان می سازند. 
💠 ما خیلی متاسفیم که در نماز جمعه تهران که روزی مرحوم آیت الله طالفانی و آیت الله منتظری نماز می‌خواندند، آقای صدیقی نماز می‌خواند که همین حالا ده‌ها هزار روحانی برای امام جمعه‌ای تهران از او شایسته‌تر هستند.
💠 امروز بسیاری از افراد خود را انقلابی‌تر نمایش می‌دهند و تلاش می‌کنند از طریق مخدوش کردن سوابق انقلابی یاران نزدیک امام خمینی خودشان را بالاتر بکشند.
💠 در خصوص موضوع حزب اعتماد ملی؛ پدرم همیشه به منافع ملی پایبند بوده و بر این اساس همیشه تصمیم‌گیری کرده و منافع ملی را در اولویت کارهایش گذاشته است. الان هم مصلحت حزب را اینطور دیدند.

💠 پیرامون وضعیت جسمی ایشان؛ حالشان که بد نیست ولی باید استراحت کنند. الان در سه نوبت و هر نوبت بیست دقیقه می‌توانند پیاده روی کنند و باقی را هم استراحت می‌کنند و دراز می‌کشند. چون پزشک توصیه کرده است که نباید بنشینن

هیچ نظری موجود نیست: