نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ آذر ۲۴, دوشنبه

جوانترین زندانی سیاسی محکوم به اعدام/ اگر هم کشته شوم اعتصابم را نمی‌شکنم

جوانترین زندانی سیاسی محکوم به اعدام/ اگر هم کشته شوم اعتصابم را نمی‌شکنم




تهدید جوانترین زندانی سیاسی محکوم به اعدام ارومیه از سوی ماموران امنیتی زندان در 24امین روز اعتصاب غذا
 در 24 امین روز اعتصاب غذای زندانیان سیاسی بند 12 ارومیه، وضعیت جسمی سامان نسیم یکی از اعتصاب کنندگان به حدی وخیم شده که در حالت بیهوشی به بهداری زندان منتقل و ماموران وی را تهدید کرده‌اند که در صورت نشکستن اعتصاب حکم اعدامش را اجرا می‌کنند.
این زندانی سیاسی محکوم به اعدام که در زمان محاکمه کمتر از 18 سال سن داشته، از جمله زندانیانی بوده که نسبت به داشتن بند مستقل سیاسی و توقف رفتارهای غیر انسانی در حق زندانیان سیاسی از روز پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه 1393، دست به اعتصاب غذا زده بود.
 گفته شده این زندانی محکوم به اعدام، جوانترین زندانی سیاسی محکوم به اعدام در زندان
ارومیه است.
این منبع همچنین افزود: «سامان نسیم در بهداری زندان، از تزریق سرم خوراکی خودداری کرده و اعلام کرده که به اعتصاب غذایش ادامه می‌دهد تا مسوولان به خواست‌های زندانیان سیاسی عمل بکنند.»
یک منبع مطلع از وضعیت سامان نسیم گفت: «امروز ماموران امنیتی زندان سامان را به شدت تهدید کرده و گفته‌اند که اگر به اعتصابت پایان ندهی، حکم اعدامت را اجرا می‌کنیم. سامان نیز پاسخ داده اگر هم در راه ملتم کشته شوم، اعتصاب غذایم را نمی‌شکنم.»

هیچ نظری موجود نیست: