نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۶ اسفند ۱۸, جمعه

shirazi_030918.jpgرادیو فردا - گروهی از هواداران آیت‌الله صادق شیرازی از روحانیون شیعه مخالف جمهوری اسلامی، روز جمعه با تجمع در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن و سپس ورود به این سفارت، پرچم ایران را پایین کشیدند.
بنا بر برخی تصاویری که از جمله شبکه تلویزیونی عربی زبان فدک، نزدیک به این گروه منتشر کرده، چهار تن از این معترضان، از دیوار ساختمان سفارت بالا رفته و با در دست داشتن پرچمی آبی رنگ، علیه مقام‌های جمهوری اسلامی شعار داده ‌اند.
حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن در واکنش به این رخداد در صفحه توییتر خود درباره این افراد نوشته است که آنها چماق و قمه در دست داشته اند و افزوده که پلیس در محل حاضر است.
پیشتر روز چهارشنبه جمعی از طلاب شیعی و مقلدان آیت‌الله صادق شیرازی در اعتراض به بازداشت فرزند وی، آیت الله حسین شیرازی در مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی در کربلا تجمع کردند.
بنا بر گزارش‌ها آیت الله حسین شیرازی که روز سه شنبه در قم بازداشت شده اخیرا در جلسه‌ای تعریف منزلت ولی فقیه در جمهوری اسلامی را مشابه موقعیت «فراعنه مصر» توصیف کرده بود.
بگزارش سایت شیعی «شفقنا» آذرماه گزارشهایی مبنی بر احضار وی به دادگاه ویژه روحانیت منتشر شده بود.

هیچ نظری موجود نیست: