نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۶ بهمن ۱۰, سه‌شنبه

 این روزها حال و روز پر آوازه ترین رودخانه کشور مطلوب نیست به طوری که ارتفاع آب پشت سد کارون ۳ بیش از صد متر کاهش یافته و این کاهش به قدری چشمگیر و واضح بوده که حتی با چشم مسلح قابل مشاهده است. وخامت وضعیت رودخانه کارون را می‌توان از  روستاهایی که در زمان آبگیری سد کارون ۳ زیر آب رفته بودند و حال به دلیل کم‌آبی از آب خارج شدند به راحتی متوجه شد.

 این روزها حال و روز پر آوازه ترین رودخانه کشور مطلوب نیست به طوری که ارتفاع آب پشت سد کارون ۳ بیش از صد متر کاهش یافته و این کاهش به قدری چشمگیر و واضح بوده که حتی با چشم مسلح قابل مشاهده است. وخامت وضعیت رودخانه کارون را می‌توان از  روستاهایی که در زمان آبگیری سد کارون ۳ زیر آب رفته بودند و حال به دلیل کم‌آبی از آب خارج شدند به راحتی متوجه شد.
 این روزها حال و روز پر آوازه ترین رودخانه کشور مطلوب نیست به طوری که ارتفاع آب پشت سد کارون ۳ بیش از صد متر کاهش یافته و این کاهش به قدری چشمگیر و واضح بوده که حتی با چشم مسلح قابل مشاهده است.
وخامت وضعیت رودخانه کارون را می‌توان از  روستاهایی که در زمان آبگیری سد کارون ۳ زیر آب رفته بودند و حال به دلیل کم‌آبی از آب خارج شدند به راحتی متوجه شد.
برداشت آب در بالا دست سد کارون۳ در چهارمحال بختیاری و خوزستان برای استفاده کشاورزی اندک و حتی نزدیک به هیچ  است و هیچگونه شبکه آبیاری کشاورزی نیز وجود ندارد اما به دلیل تغییرات اقلیمی و دستکاری بشر در طبیعت  آورد آب کارون بسیار اندک شده است.
این تصاویر نشان می‌دهد برای حفظ کارون همین امروز دست به کار شد و موارد تخریب و تضعیف کننده آن را برطرف کرد.

هیچ نظری موجود نیست: