نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۶ شهریور ۲۰, دوشنبه

شاکی پرونده اعدام‌های دهه شصت ایران در خانه‌اش بازداشت شد

شاکی پرونده اعدام‌های دهه شصت ایران در خانه‌اش بازداشت شد

در بازجویی‌ها به راحله راحمی‌پور گفته بودند که پیگیر پرونده مفقودشدن برادر و فرزندش نباشد
Image captionدر بازجویی‌ها به راحله راحمی‌پور گفته بودند که پیگیر پرونده مفقودشدن برادر و فرزندش نباشد
راحله راحمی‌پور٬ از شاکیان پرونده اعدام‌های دهه شصت ایران٬ در خانه‌اش بازداشت شده است. او از بازماندگانی است که برای یافتن برادر و برادرزاده "مفقودشده" خود از حکومت ایران توضیح خواسته است.
یک منبع مطلع به بی‌بی‌سی گفت که شب گذشته٬ یکشنبه نوزدهم شهریور٬ یک زن و دو مرد که خود را ماموران عملیات وزارت اطلاعات معرفی کردند٬ خانم راحمی‌پور فعال حقوق بشر را پس از تفتیش خانه با خود برده‌اند.
ماموران برای گشتن خانه از شعبه شش دادسرای اوین حکم قضایی داشتند و به همراه خانم راحمی‌پور وسایل٬ مدارک و اسناد از جمله کامپیوتر و دو تلفن همراه را بردند.
خانم راحمی‌پور سال‌هاست که برای یافتن حسین راحمی‌پور٬ برادر دندانپزشک خود و گلرو راحمی‌پور٬ نوزاد چند روزه‌ برادرش٬ کمپین می‌کند.
شمار زیادی از بازماندگان اعدام‌شدگان دهه شصت خواستار اطلاع از سرنوشت٬ و احتمالا محل دفن جسد آنان هستند. دولت ایران اخیرا در اقدامی که کم‌تر سابقه داشته٬ درباره این دو فرد مفقود شده به سازمان ملل توضیح داده است.

هیچ نظری موجود نیست: