نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۶ اردیبهشت ۷, پنجشنبه

کشف ابعاد تازه ای از فساد گسترده در املاک نجومی در دوران مدیریت قالیباف بر شهرداری تهران ، فساد ۲۱۰ میلیارد تومانی چمران و شرکا


کشف ابعاد تازه ای از فساد گسترده در املاک نجومی در دوران مدیریت قالیباف بر شهرداری تهران ، فساد ۲۱۰ میلیارد تومانی چمران و شرکا


کانون فعالان سیاسی _ چند ماهی است که ماجرای فساد در املاک نجومی در صدر اخبار روز قرار گرفته و در کنار دیگر تخلف ها ، بی تدبیری ها و سوء استفاده های باند قالیباف در مدت مدیریت بیش از یک دهه بر شهرداری تهران ، روز به روز ابعاد تازه ای از آن افشا و زوایای مختلف آن رمز گشایی می شود.
بنا بر اطلاعات موثق دریافتی اینک خبر می رسد که مهدی چمران و شرکای بیست و یک نفره ی او برای تصاحب کرسی شورای شهر بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان از بیت المال را از این رهگذر اندوخته ی شخصی خویش کرده و شاید این روزها برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و حواشی آن صرف می کنند ، شاید وعده های عجیب و غریب این روزهای قالیباف مبنی بر افزایش یارانه و ایجاد میلیون ها شغل بی ارتباط به این مفاسد نداشته ، هم چون باند احمدی نژاد که با این گونه سوء استفاده ها و اختلاس های مالی مشابه ، آن ها را صرف اهداف تبلیغاتی در ایام انتخابات می نمودند.
به گزارش نگام به نقل از باران نیوز قالیباف که در دو سو ، هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انتخابات شوراها با تمام توان وارد شده ، به خوبی می داند که تمام حیثیت او اینک در این دو انتخابات به تاراج گذاشته شده چرا که اگر در انتخابات ریاست جمهوری هم چون ادوار قبل شکست بخورد ، حداقل سنگر شهرداری را نبایستی از دست بدهد ، که از دست دادن هر دو سوی ماجرا خسارتی بزرگ نصیب او خواهد کرد که کمترین آن افشای مفاسد یازده ساله مدیریت او بر شهرداری تهران خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست: