نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ اسفند ۲۳, دوشنبه

داربی 'خونین' مازندران نیمه‌تمام ماند
 
خونه به خونه بابل و نساجی قائم شهر
دیدار دو تیم مازندرانی "خونه به خونه" بابل و نساجی قائم شهر در لیگ دسته اول فوتبال ایران به دلیل هجوم تماشاگران و درگیری و زدو خورد آنها نیمه تمام ماند.
این مسابقه در آخرین دقایق نیمه اول یک بر یک مساوی بود که تماشاگران با شکستن حصارهای دور زمین وارد زمین چمن ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل شدند و بین آنها درگیری رخ داد.
ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل
شدت درگیری به حدی بود که مأموران انتظامی، دادستان و گارد ویژه وارد ورزشگاه شدند و بازیکنان تیم نساجی قائم‌شهر اعلام کردند که به علت نداشتن امنیت، حاضر به ادامه مسابقه نیستند.
به گزارش خبرگزاری فارس، دادستان بابل اعلام کرده که تیم "خونه به خونه" فعلا حق برگزاری مسابقه در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل را ندارد.
پیش از این نیز گزارش شده بود که این ورزشگاه استاندارد نیست و امکانات برگزاری مسابقات فوتبال را ندارد.
نساجی قائم‌شهر

نیروهای امدادی و آمبولانس‌ها در ورزشگاه حضور پیدا کردند.
هنوز روشن نیست چه تعدادی در درگیری‌ها آسیب دیده‌اند.
قدس آنلاین نوشته که درگیری را طرفداران تیم بابلی شروع کرد و "نیروی انتظامی بابل به حمایت از آنها به سمت هواداران نساجی اسپری فلفل و گاز اشک‌آور زد و همین امر سبب شد چند تن از هواداران تیم نساجی بیهوش شوند."
ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل
به گزارش این سایت خبری، "مأموران دوربین‌های خبرنگاران قائمشهری و رسانه‌های کشوری را ضبط کردند چون آنها اجازه فیلمبرداری از این اتفاقات را نداشتند."
قدس آنلاین اضافه کرده که "شبکه تبرستان (تلویزیون استان مازندران) هیچ اشاره‌ای به این درگیری نکرد و به جای نشان دادن صحنه‌های درگیری و سنگ پرانی تصاویری از سنگ نوردی را پخش کرد."
ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل

هیچ نظری موجود نیست: