نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ آبان ۱۹, چهارشنبه

آخرین قاری نامه ی من و دیگر هیچ!
--------------------
در برین بچه ها، قاریه
در نرین صیغه تون جاریه

این ازون قاریاس بچه ها
قُل اَعوذای اون کاریه

قُل اَعوذَم اگر رد کنی
قُل هواللهِ ش اجباریه

لَم یَلِد یولَدِش واقعاَ
مایه ی گریه و زاریه

بهترین بخش قرآن او
سوره ی کودک آزاریه

***
آفرین ها بر اون والدین
مخلصان علی و حسین

بچه را جای علم کسب هنر
میدنش دست این نره خر

چونکه درس پیانو بده
عشق و انگیزه ی نو بده

تار مَذمومه، تَنبور هم
تنبک و عود و سنتور هم

گر زنی دست خود بر سه-تار
مادرت میشود غصه دار

توی نی گر رود نای تو
میشود چپه بابای تو

گر ویالن بگیری به دست
دائی ات میشود ورشکست

یعنی چی دینگ و دینگ تق و تق
قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ

داره موسیقی اصلاَ ضرر
درس قرآن بخون کره خر

هر کی دنبال نقاشیه
فکر فحشا و عیاشه

هرکی حرف از هنر میزنه
زیر ماشین بره آی ننه

پس برو ذکر قرآن بخون
زر نزن راه بیفت حیف نون

درس قرآنِ خیلی مفید
خدمتت میده آقا سعید

خوب باید قرائت کنی
هرچی میگه اطاعت کنی

دوست شو با سعید عزیز
مرد وسواسی ترتمیز

گر به حمام رفتی باهاش
غافل از مشت و مالش نباش

اون تورو شستشو میکنه
یک کمی پشت و رو میکنه

تو تشکر کن از لطف حق
«خَلَقَ الْإِنسَانَ مِنْ عَلَقٍ»

چشم هاتو ببند یکسره
آب صابون تو چشمت نره
=============

 

تغزّلی در محرم
-------------
محرم آمد و من مرد سینه زن یارا
درآر سینه ات از چاک پیرهن یارا

بیا که تشنه لبم، چند بوسه نذرم کن
بجنب تا که نیفتاده از دهن یارا

شهید عشق توام، کربلای من اینجاست
بده خلاصیم از شمر قلتشن یارا

نه صیغه ای و نه عقدی، بیا همینجوری.
زنا خوش است به قرآن انجمن* یارا

چه باک اگر به جهنم روم به کیفر عشق
که صد بهشت ترا هست در بدن یارا

بیا و یک تنه کام مرا بده امشب
که من گذشته ام از حق پنج تن یارا

بیا که ضامن آهوی چشم تو گوید
که صید چشم تو شد آهوی ختن یارا

بیا که قاسم داماد غبطه خواهد خورد
شبی اگر که تو باشی عروس من یارا

مرا اشعّه ی گیسوی تو کند تحریک
دقیق آمده کشف ابوالحسن یارا

حذر ز قیمه ی تبلیغ مسلمین، امسال،
که میرود ز تورنتو الی وین یارا

بگو به حرمله پیتزا بیاورد دم در
که جم نمیخورم از جای خویشتن یارا

نگو که پپسی و کوکا نمیخورم امشب
بخور به نیت اجرای نذر من یارا

نظر به گنبد و گلدسته کردم و گفتم
عجب مکمل خویشند مرد و زن یارا

به زیر گنبد دوار مسجد عشاق
سخن ز سکس بگو، بهترین سخن یارا

بیا به شعر اروتیک مذهبی رو کن
کنون که عشق حرام است در وطن یارا
----------------------------------
*قرآن انجمن خوشنویسان.

هیچ نظری موجود نیست: