نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ آبان ۱۴, جمعه

زن جوانی که پیش از ظهر امروز در شهرک آزادی تهران مرتکب قتل همسر و دو فرزندش شده است

زن جوانی  در شهرک آزادی تهران مرتکب قتل همسر و دو فرزندش شده است در اظهاراتش مدعی شد که همسرش با زن دیگری در ارتباط بوده است.
، حدود ساعت 12 امروز وقوع یک جنایت هولناک در ساختمانی در شهرک آزادی به مأموران کلانتری 150 تهرانسر اعلام شد که بلافاصله تیمی از نیروی انتظامی در محل حاضر شدند و طی بررسی‌های اولیه مشخص شد زن 34 ساله‌ای همسر 39 ساله، دختر 11 ساله و پسر 4 ساله‌اش را به ضربات چاقو به طرح هولناکی به قتل رسانده و پس از خودزنی قصد پریدن از بالکن خانه و خودکشی را داشت که مأموران توانستندوی را بازداشت کنند. همچنین دیگر دختر زن جوان که 10 سال دارد توسط مادرش مجروح شده بود که به همراه مادرش به بیمارستان انتقال یافتند.
محل وقوع جنایت
دقایقی بعد مراتب این قتل به قاضی مرادی بازپرس ویژه قتل پایتخت اعلام شد و بازپرس امور جنایی تهران در محل وقوع جنایت حاضر شد.همچنین بررسی صحنه وقوع جرم نشان داد که تمامی اموال محل وقوع جنایت شکسته و به شدت تخریب شده است.
  همسایه‌های قاتل پس از شنیدن صدای مشاجره و درخواست کمک فرزندان قاتل در منزل آنها را شکستند و پلیس را در جریان این جنایت هولناک گذاشتند.
جزئیاتی از قتل فجیع اعضای یک خانواده در شهرک آزادی +عکس

  بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتولان به پزشکی قانونی انتقال یافت.

هیچ نظری موجود نیست: