نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ آبان ۳, دوشنبه

ا زآرایشگری در خیابان «مفتح » مشهد تا آرایشگری » بیت رهبری »  و اشاعه فساد اخلاقی .

«سعید طوسی » فردی که به اعتماد خانواده نوجوانانی که نوبا و گان خود را برای  آموزش قرائت قرآن به وی می سپردند ، خیانت کرده و هر آنچه را که شاید  روزی اساتید از خود بدترش ،  بر سر وی آورده بودند ، بر سر کودکان بیگناه آورده است  تا قبل از تبدیل شدن به قاری درجه اول در ارایشگاهی به نام » جمیل  در خیابان » مفتح  » در مشهد ، نزدیک مسجد «فقیه سبزواری » آرایشگری می کرده است و از همان مسجد شروع  به آموزش حرفه ای قرائت قرآن کرده و بزودی توانسته با مقامات بالا در حکومت اسلامی سر و سری پیدا کند و بسرعت مدارج ترقی را پیموده است .
کاتب خاطرات  » ناصرالدین شاه » در باره کسانی که در دربار قاجار بسرعت مدارج ترقی را می پیمودند می نویسد :
» هر نوجوانی را می بینی که به درجه یاور و داروغه و… رسیده و صاحب القاب شده است ، بسیاری از اینها و هر کدام با امیری و وکیلی و شاهزاده ای سر وسری داشته اند و حالا  که پشت لبشان تازه سبز شده و دیگر تر و تازه و قلمی نیستند از جانب …..خود  به مقامات رسیده اند و من باید دود چراغ بخورم و قلم صدتا یک غاز بزنم  خلاصه اینکه :  همه طبا ل و ما همان بطال  ای پسر ک…. بده به استعجال .»
در حکومت سراسر فساد اسلامی نیز همین قاعده حاکم است یا باید فساد اخلاق داشت تا به پست و مقام رسید یا باید اختلاسگر خوبی باشی ( بابک زنجانی ) و یا قرزندان مردم را در زندانها بکشی ( سعید مرتضوی ) که تا کنون فقط فساد های مالی  و قضایی ، علنی شده بود اکنون دیگر فساد اخلاقی  فرد نزدیک به مقامات عالی  رژیم ، انهم کسامی که قاری کتاب آسمانی اشان هستند ، نقل محافل شده است
amad2
تا نباشد چیزکی …مردم نگویند چیزها
بالاخره فشار افکار عمومی یکی از مقامات حکومت را وادار کرد تا لب گشوده و علیرغم تکذیب  همگانی مقامات رژیم ، عملا این فساد را  تایید کند . محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن صدور اطلاعیه ای با بیشرمی تمام ، افشای این فساد را اشاعه فحشا نامیده و از قربانیان خواسته است تا برای احقاق حق خود صبر پیشه کنند . زهی وقاحت که وی  به وقوع ووجود این فساد نپرداخته و به خبر رسانی آن می تازد . همین که این مقام رسمی از قربانیان می خواند تا برای احقاق حقوق خود صبر پیشه کنند خود بالاترین دلیل بر درستی اصل ماجرا است .
بر اساس اخبار رسیده وی تا کنون نیز در پست خود باقی بوده و در ضمن ارایشگر مخصوص بیت رهبری و رهبر نظام اسلامی ایران نیز هست که این خود شائبه گستردگی فساد اخلاقی علاوه بر فساد مالی را تا  بیت عالیترین مقامات نظامی که خود  مدعی گسترش ارزشهای اخلاقی است را مطرح می کند . همچنین بر اساس  نامه شماره 10/3422 مورخه 09/06/1395 پرونده مزبور در این تاریخ توسط رییس  کل دادگستری تهران از شعبه مربوطه گرفته شده و تا کنون به این شعبه باز گردانده نشده است .

هیچ نظری موجود نیست: