نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ مهر ۲۵, یکشنبه

زمین‎خواری 200 میلیارد تومانی در ورامین

دادستان ورامین در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده زمین‎خواری 200 میلیارد تومانی در ورامین گفت: در حال حاضر سوابق پرونده‎ها از اداره ثبت و سایر ادارات مرتبط به منظور جمع‎بندی نهایی در حال بررسی است.
 
«ابوالقاسم مرادطلب» در گفت‎وگو با خبرگزاری میزان،  در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده یک فقره زمین خواری با ارزش بیش از 200 میلیارد تومانی در ورامین گفت: در حال حاضر سوابق پرونده‎ها از اداره ثبت و سایر ادارات مرتبط  به منظور جمع‎بندی نهایی در حال بررسی است.


وی ادامه داد: پیگیری‎های لازم در این زمینه صورت گرفت و مدارک و مستندات کافی جمع‎آوری شده است و در مرحله تحقیقات تکمیلی هستیم.

گفتنی است؛ دادستان ورامین پیش از این در گفت‎وگو با خبرگزاری میزان از کشف زمین خواری 200 میلیاردتومانی خبر داد و گفت: برخی افراد از طریق تبانی با بعضی از مسئولین ادارات و نهادها شهرستان ورامین و جعل سند به تصرف اراضی واگذار شده به بنیاد جانبازان، کمیته امداد خمینی(ره) و بنیاد علوی مبادرت کردند که متخلفین شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل شده است.

هیچ نظری موجود نیست: