نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ اسفند ۶, پنجشنبه

ازسد"راه توده"چه انتظاری ميتوان بيشترازاين داشت!مشتی فسيل و نعلنک ليس زن!

ازسد"راه توده"چه انتظاری ميتوان بيشترازاين داشت!

مشتی فسيل و نعلنک ليس زن!


*******************************************************************************
انتخابات روز جمعه (7 اسفند)
تبدیل به رفراندمی مردمی شده
******************************
لولوی 88 مردم برده!

تاریخ 37 ساله جمهوری اسلامی به یاد ندارد چنین وحشت و تکاپوئی از جانب "قدرت" را، در هیچ انتخاباتی، چنان که شاهدیم. بخشی از حکومت که قدرت نظامی، امنیتی و اقتصادی را در چنگ دارد عمیقا در وحشت انتخاباتی است که فردا (جمعه) برگزار می شود. بویژه انتخابات مجلس خبرگان که همیشه بی رونق ترین و کم سر و صدا ترین انتخابات بوده است. درست خلاف این بار.
این وحشت که با انواع توطئه ها علیه انتخابات، رای مردم، خانه نشین کردن مردم، ترساندن مردم و ... همراه است، از فروردین ماه امسال شکل گرفت. وقتی آیت الله جنتی به مشهد رفت و در جمع 600 ناظر انتخاباتی وابسته به شورای نگهبان که به مشهد فراخوانده شده بودند سخنرانی نوروزی کرد و گفت: "انتخابات ریاست جمهوری را باختیم. اما نباید دو قوه دیگر را از دست بدهیم!" این عین جمله ایست که او در آن دیدار خطاب به 600 ناظر انتخاباتی گفت و ما تاکنون چندین بار آن را در پیک نت منتشر کرده ایم. طبیعی است که او با این نگاه در راس شورای نگهبان است و برایش قانون و غیر قانون و مردم و رای آنها مطرح نیست، بلکه از کف ندادن دو قوه قضائیه و مقننه دردش است. وقتی آقای خامنه ای به میرحسین موسوی و کروبی خطاب کرد که اگر شکایتی از نتیجه انتخابات 88 دارند به شورای نگهبان مراجعه کنند و شکایت کنند و آنها پوزخند زدند و به مردم مراجعه کردند، خوب میدانستند که یک سر کودتا خود شورای نگهبان است و سر دیگرش بیت رهبری و دولت احمدی نژاد. آن کودتا به کشتار و حصر و زندان ختم شد اما با هزینه سنگینی برای نظام و قدرت که خود بزرگترین درس برای آنها شد. این که هر تدبیر و توطئه ای را پیش از انتخابات به کار بگیرند نه بعد از رای گیری. به همین دلیل بود که هاشمی را در انتخابات 92 رد صلاحیت کردند زیرا توان یکبار دیگر کودتا را نداشتند. به همین دلیل است که این بار نیز تن به هر آبروریزی پیش انتخاباتی دادند تا بلکه جلوی باخت خود را - حتی بصورت نسبی- بگیرند، زیرا توان کودتائی دیگر را ندارند. همه خبرهائی که این روزها بعنوان کودتا پس از رای گیری روی شبکه اینترنت منتشر می شود، بخشی از همان تدابیر پیش انتخاباتی حکومت است و نه واقعیت. واقعیت اینست که "ممه 88 را لولوی مردم برده!"

 پیام نویسان
چرا نمی روند
سایت های همسو
 با نظرات
خود را بخوانند؟

برای رای دادن
شیخ مهدی کروبی خواهان
ارسال صندوق رای به محل حصر خود شد
شیخ مهدی کروبی، در پیامی که توسط همسر وی انتشار یافت، از شرکت در انتخابات حمایت کرده و تاکید کرد “علیرغم اشکالاتی که از ۸۸ تاکنون داشته و دارم، در روز جمعه برای مصلحت مهمتری (حفظ جمهوریت) رای خواهم داد.”
همسر کروبی اضافه کرد: از ماموران امنیتی خواسته شده تا زمینه رای ایشان در یک صندوق سیار انتخاباتی در مکان حصر را فراهم کنند.
دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد نیز در اطلاعیه ای اعلام کردند که با توجه به ضرورت‌ها و با انتظار بهبود شرایط فعلی در انتخابات شرکت می‌کنند.

سونامی حمایت از
 شرکت در انتخابات

بروید پای صندوق های رای
برای پیروزی اصلاح طلبان و معتدل ها

"بهینه" سازی، سر پل خر بگیری!

هیچ نظری موجود نیست: