نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ آذر ۳, سه‌شنبه

در تهران '۳۸ پاتوق و محل اجتماع معتادان و کارتن‌خواب‌ها' وجود دارد

Image copyrightFARS
حسین ساجدی‌نیا، فرمانده پلیس تهران اعلام کرد که ۳۸ پاتوق و محل اجتماع "معتادان متجاهر" و کارتن خواب در سطح شهر تهران وجود دارد.
آقای ساجدی‌نیا امروز سه شنبه ۳ آذرماه گفت: "۳۷ مکان از این پاتوق ها معادل دو سوم معتادان و آسیب های اجتماعی موجود، در محله هرندی پایتخت است."
محله هرندی یکی از مناطق تجمع کارتن‌خواب ها و معتادان در شهر تهران است، اواسط آبانماه افرادی که گفته می‌شود مردم محلی این منطقه بودند، با چوب و چماق به محل اجتماع معتادان حمله کردند. بعضی از کارتن خواب‌ها مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و آلونک ها و چادرهای معتادان و کارتن خوابها به آتش کشیده شد.
به گزارش خبرگزاری‌های ایران آقای ساجدی نیا با اشاره به اینکه مشکل محله هرندی مسئله جدیدی نیست، گفت: "معضل هرندی مربوط به ۱۴ سال گذشته است و هر سال وضعیت بدتری را در این محله شاهد هستیم."
به گفته رئیس پلیس تهران، طی "پنج سال اخیر ۲۳ مرحله طرح گسترده" در این محله اجرا کرده است.
Image copyrightMEHR
آقای ساجدی نیا با تاکید بر اینکه این منطقه بهترین مکان برای ایجاد پاتوق برای معتادان شهرستانی است گفت: "۱۶ هزار نفر معتاد متجاهر در پایتخت وجود دارد که از میان آنها ۱۵۰۰ نفر زن هستند و پلیس هیچ مشکلی در راستای اجرای جمع آوری آنها ندارد."
وی اعلام کرد که پلیس تهران آمادگی دارد ظرف مدت "یک هفته ۹۷ درصد از معتادان متجاهر و کارتن خواب های سطح شهر" را جمع آوری کند.
معتادان متجاهر به آن دسته از مصرف کنندگان مواد مخدر اطلاق می شود که تلاشی برای پنهان کردن اعتیاد خود ندارند.

هیچ نظری موجود نیست: