نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ آذر ۶, جمعه

ن جعفری و نقدی با خامنه ای!صف آرایی و لشکرکشی های دار و دسته ی خامنه ای و دلواپسان نگران هسته ای و پاسداران علیه ی روحانی و رفسنجانی هرروز گسترده ترمی شود.


صف آرایی و لشکرکشی های دار و دسته ی خامنه ای و دلواپسان نگران هسته ای و پاسداران  علیه ی روحانی و رفسنجانی هرروز گسترده ترمی شود. چون از یک سو لشکرکشی ها واکنش های انتقادی محور برجام است . از طرف دیگر مرتبط به انتخابات مجلس دهم ارتجاع  و خبرگان در اسفند است .
ناگفته نماند  موج سازمان یافته ی فشاروتهدیدها وموضع گیری ها و سخنرانی های انتقادی که تازگی زیر پوشش دشمنی ونفوذ درداخل کشوربسته بندی وارائه می شود نه موجب تسلیم روحانی ورفسنجانی نشده است که برعکس در هرفرصتی که برای اینان پیش می آید واکنش متقابل نشان می دهند ازجمله اینکه روزگذشته رفسنجانی اعلام نمود که برای انتخابات خبرگان اسفند حضور دارد که این اعلام آمادگی برای خامنه ای وشورای نگهبان آلت دست وی خوشآیند نیست.
بهرحال از سوی  پایگاه اطلاع رسانی دفتر خامنه ای گزارش شده است هم‌زمان با هفته‌ی بسیج، هزاران تن از فرماندهان گردان‌های سازمان بسیج مستضعفین صبح چهارشنبه باخامنه ای   دیدار کردند. خامنه ای در دیدار دو هزار و پانصد نفر از فرماندهان بسیج، این نهاد را «نماینده پر برکت و بالنده مجموعه ملّت» خواند و ضمن تبیین روش های دشمنی استکبار با ملّت ایران تأکید کردند: ملّت ایران در نزاع و جنگ واقعی جبهه استکبار با «جبهه هویت خواه و استقلال طلب»، به وظایفش در دفاع از مظلومان به ویژه ملّت شجاع فلسطین و انتفاضه ی کرانه باختری عمل خواهد کرد.
گفته می شود به گنجشک گفتند منار فلان جایت برود، گفت یک چیز بگوتا بگنجد .همه ی این سیاهی لشکرهای ساندیس خور بسیجی به هزارنفر نمی رسد در صورتی که ادعای هزاران نفر ازفرماندهان بسیج دراین دیدار شده است و در ادامه اشاره به رقم 2500 فرمانده شده است .

گذشته ازاینکه قیافه های بسیجی یا ساندیس خوران سرکوبگر وقاتلان قتل های خیابانی 88 که در خدمت سیاست سرکوب  پاسداران و خامنه ای اند یکی از دیگری داغان وترکش خورده ترند که در بین شان سنین بالا وپایین وجوددارد و یک نوجوان شان هم نزدیک خامنه ای شده است دربست فرمانده جا زده شده  و  نماینده ملت  نامیده شده اند که ازملت فلسطین و انتفاضه یا جنگ سنگ وچاقوی فلسطین بااسراییل دفاع می کنند .
یعنی خامنه ای فرصت طلبانه تلاش مذبوحانه کرده تااز جنگ نابرابر فلسطینیان با اسراییل بطور مرده خوری سو آستفاده تبلیغاتی به نفع خودش کند .
همچنین تلاش  کرده  تا به این جنگ انتفاضه  دامن زده شود تا به امید آنکه جبهه ی کند جنگی دیگر بین فلسطینیان بااسراییل گشوده شود تا مددرسان بشار اسد جنایتکار مفلوک ودرمانده شود   .
 همینطور خامنه ای  کوشش کرده  همچون گذشته از بسیج  برای سرکوبگری وایجاد فضای وحشت در جامعه استفاده کند .
بدون شک  این دیدار فرماندهان  با خامنه ای هدفمند است .چون ازسوی پاسداران سازماندهی و با همآهنگی بیت خامنه ای انجام گرفته است . برای همین در این دیدار رئیس گزمکان  پاسدار محمد علی جعفری حضور داشته  وازروی نوشته گزارش داده ودر ادامه پاسدار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج گزارش داده است . زیرا که هدف  این دیدار نمایشی- تبلیغاتی  قدرت نمایی کاذب  و پاسخ دادن به روحانی ورفسنجانی از موضع زور وتهدید با چماق بسیج است .
به خصوص اینکه   رفسنجانی گفته نباید از بسیج استفاده  ابزاری و جناحی وباندی شود  و خطاب به خامنه ای گفته است همانگونه که  حضرت علی برای نظر مردم احترام قایل بود وبرای 25 سال خانه نشین شد تازمانیکه مردم ازوی خواستندتادرصحنه حضور داشته باشد که وی به صحنه آمد .پس بطور غیر مستقیم  به خامنه ای گفت توکه حامی نداری از صحنه برو کنار چون رأی مردم را بهمراه نداری و از سپاه وبسیج بعنوان پشتوانه  سرکوب استفاده نکن  و به چماق مبارزه با واژه تازه کشف شده نفوذ دشمن در داخل  کشور علیه ی ر قبا ومخالفان  و منتقدان  تبدیل نکن .
همینطور روحانی هم روی سخن به خامنه ای گفته بود که رهبرولی فقیه هم  باید بر اساس قانون اساسی و چارچوب قانون حرکت کند چون مثل بقیه   یک رأی  دارد . یعنی   هم رهبرانتصابی بودنش را زیر سئوال برده است ، هم   تلویحاً گفته که وی  فرق وارجحیت با بقیه شهروندان ندارد . ازطرف دیگر روحانی تأکید کرده بود که باید بانفوذ درعمل مبارزه شود ونه اینکه درلفظ با نفوذ بازی  شود.
بهرصورت خامنه ای و پاسداران و باندهای دلواپسان هسته ای در شرایطی نیستند که مثل گذشته قادر باشند بدون هزینه صدای رقبا را خاموش واز صحنه حدف شان کنند. چون برجام گلوگاه خامنه ای را بدجوری می فشرد و زهر جام برجام هرروز دارد بیشتر اثرمی کند .
.موازی آن بحران اقتصادی ورکود ورشد گرانی و فقر وبیکاری که برگردان اقتصاد مقاومتی وجهادی خامنه ای است که ناشی از تحریم ها ودفاع از برنامه ی هسته ای است که برخلاف هیاهویی که معرکه گیران دلواپس نگران هسته ای در مجلس ارتجاع برپا می کنند وموازی آن رسانه های خبرز وابسته به اینان ترجیح بند بحران ورکود اقتصادی وگرانی وفقر وبیکاری را تکرار و تبلیغ می کنند و به سیاست های اقتصادی دولت  ائتلافی و نتایج برجام روحانی- رفسنجانی  نسبت می دهند تاکارنامه ی اقتصادجهادی ومقاومتی خامنه ای سفید شود .
.غافل ازآنکه اینگونه تبلیغات وارونه اثرمنفی دارد .چون توهین به درک وشعور وتجربه مردم است . برای همین برای پشتوانه دفاع از اقتصاد جهادی ومقاومتی خامنه ای از ارگان های فشار پاسداران و زائده اش بسیج و طرح های سرکوبگرانه ی نیروی انتظامی و بازداشت های سازمان اطلاعات وامنیت پاسداران استفاده می شود واتهامات فتنه آمریکایی و دشمنی ونفوذ هم چاشنی می شود.  

در نهاین اینکه سمت و سوی  جنگ قدرت و ثروت جناح ها وباندها  که سیاسی و آشتی ناپذیرشده است هرچه به زمان برگزاری انتخابات اسفند نزدیک تر شود حادتر  و  خصمانه تر می شود .

(تصاویر) دیدار فرماندهان بسیج با رهبرانقلاب
(تصاویر) دیدار فرماندهان بسیج با رهبرانقلاب
(تصاویر) دیدار فرماندهان بسیج با رهبرانقلاب
(تصاویر) دیدار فرماندهان بسیج با رهبرانقلاب
(تصاویر) دیدار فرماندهان بسیج با رهبرانقلاب
(تصاویر) دیدار فرماندهان بسیج با رهبرانقلاب
(تصاویر) دیدار فرماندهان بسیج با رهبرانقلاب
(تصاویر) دیدار فرماندهان بسیج با رهبرانقلاب
(تصاویر) دیدار فرماندهان بسیج با رهبرانقلاب

(تصاویر) دیدار فرماندهان بسیج با رهبرانقلاب
(تصاویر) دیدار فرماندهان بسیج با رهبرانقلاب
(تصاویر) دیدار فرماندهان بسیج با رهبرانقلاب
(تصاویر) دیدار فرماندهان بسیج با رهبرانقلاب



هیچ نظری موجود نیست: