نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ مهر ۲۳, پنجشنبه

در این ویدئو مصاحبه اختصاصی و دردناکی را شاهد هستیم یک خبرنگار انگلیسی با نوجوان ۱۵ ساله اهل افغانستان هست که این نوجوان تحت تاثیر شستشوی مغزی توسط گروه اسلام گرا تحت عنوان طالبان که در آن کشور فعالیت میکنند قرار گرفته است ،مغز این نوجوان چنان شستشو شده است که اعلام میکند حاضر است جان خود را برای اسلام فدا کند!
این خبرنگار انگلیسی پیش از انجام مصاحبه تحت بازرسی بدنی تروریست هایی مسلح قرار میگیرد که صورت خود را پوشانیده اند تا شناسایی نشوند.Untitled
خبرنگار با تعجب اشاره میکند که فردی آماده برای اجرای عملیات انتحاری میباشد خیلی جوان هست و اشاره میکند که خودش هم پدر هست و خیلی سخت هست که میبینه یک مرد جوان با کمربند انتحاری آماده منفجر کردن خودش هست.
خبرنگار از مترجم افغان خود سوال میکند خطر انفجار اینجا وجود داره که مترجم به او متذکر میشود باید مراقب باشی چون امواج میکروفون ایجاد خطر میکند این کمربند الکترونیکی هست و حساس
از این رو خبرنگار اشاره کرد از این رو میکروفون دوربین خود را خاموش میکند
نوجوان اشاره میکند نمیداند چه موقع باید خود را منفجر کند و منتظر دستور فرماندهان هست و سپس خود را در نام اسلام منفجر میکند!
خبرنگار،میپرسد چرا تصمیم گرفت که یک مهاجم انتحاری شود؟
نوجوان پاسخ میدهد من میخواهم جان خود را فدای اسلام بکنم
خبرنگار میپرسد این یعنی چه؟ «چون اسلام دین صلح هست»! میتونی بیشتر توضیح بدی؟
نوجوان پاسخ میدهد چون بیگانگان اینجا هستند و ما میخواهیم آنها را اخراج کنیم
خبرنگار میپرسد آیا پدر مادر تو از این کار تو خبر دارند ،و چه میگویند؟
نوجوان در پاسخ میگوید بله،خبر دارند و خیلی هم خوشحال هستند!
خبرنگار:چند خواهر و برادر داری؟
نوجوان: یکی از برادر هام کشته شده و بقیه از من کوچکتر هستند
خبرنگار:تو سربازان بریتانیایی را میخواهی بکشی ؟چون سربازان بریتانیایی اینجا هستند،آمریکایی اینجا نیستند
نوجوان:برای ما هر دو یکی هستند
خبرنگار:در مورد من چی ؟ من را هم میکشی؟
نوجوان:نه تو خبرنگار هستی،اما اگر دستور دهند حتما انجام میدم
خبرنگار از پدر این نوجوان میپرسد،چه حسی داری که پسر نوجوان تو چنین کاری میخواهد انجام دهد؟
پدر در پاسخ میگوید،من پدرم و پسرم در راه اسلام کشته شده اند و من هم در آینده همینطور،برای ۱۶ سال هست خانواده من در این راه کشته شدند این انتخاب ما هست و حس بدی هم از این انتخاب ندارم.

هیچ نظری موجود نیست: