نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ مرداد ۳, شنبه

سعید لو از ایران خارج شد، نزدیکان احمدی‌نژاد

Ali-saeedloo-saham-news1.jpg
معاون سابق اجرایی محمود احمدی‌نژاد در دولت نهم از ایران خارج شد.
، روز پنج‌شنبه مورخ اول مردادماه ۱۳۹۴ علی سعید لو معاون اجرایی محمود احمدی‌نژاد در دولت نهم از ایران خارج شد.
آقای سعید لو به همراه همسر خود به ترکیه رفته است.
بنا به گزارش یک منبع آگاه، آقای سعیدلو در زمان حضور خود در فرودگاه ترکیه حالت روحی مناسبی نداشته است.
به نظر می‌رسد خروج سعیدلو از کشور بی ارتباط با تنگ شدن حلقه بازداشت نزدیکان محمود احمدی‌نژآد نباشد.
گفتنی‌است علی سعیدلو، آخرین رئیس سازمان تربیت بدنی ایران بود. او پیش‌ از آن معاونت اجرایی رئیس‌جمهور در دولت نهم و سرپرستی نهاد ریاست جمهوری را بر عهده داشته است.
شایعات تازه پیرامون نزدیکان احمدی‌نژاد 
 "این شایعات به خاطر اقبال عمومی به احمدی‌نژاد است." عبدالرضا داوری بابیان این مطلب در مورد خروج سعیدلو از کشور گفت: اگر رفته باشد هم بسیار طبیعی است.
دو سال از اتمام کار دولت‌های احمدی‌نژاد گذشته است اما حرف‌وحدیث‌های آن تمامی ندارد. تخلفات گسترده در دولت‌های نهم و دهم سبب شده است که افکار عمومی آماده افشاگری‌های بیشتر در خصوص ابعاد تازه تخلفات مالی و اداری باشد. تاکنون دو نفر از معاونان او - محمدرضا رحیمی و حمید بقایی – راهی اوین شده‌اند و هرروز شایعات تازه‌ای در مورد دیگران طرح می‌شود. یک روز شایعه دستگیری ملک زاد و روز دیگر مشایی. اکنون هم اخباری مبنی بر خروج سعیدلو از کشور منتشرشده است.
بنا به گفته برخی رسانه ها روز پنج‌شنبه مورخ اول مردادماه ۱۳۹۴ علی سعیدلو معاون اجرایی محمود احمدی‌نژاد در دولت نهم از ایران خارج‌شده است. در این گزارش ادعا شده است که او به همراه همسر خود به ترکیه رفته و اتفاقاً در زمان حضور خود در فرودگاه ترکیه نیز حالت روحی مناسبی نداشته است.
انتشار این خبر موجب تقویت این گمانه‌زنی است که تنگ شدن حلقه بازداشت نزدیکان احمدی‌نژاد، هواداران و مسئولان دولت او را به تکاپو انداخته است.
گفتنی است که در روزهای اخیر شایعه‌ای بازداشت اسفندیار رحیم مشایی نیز مطرح و تکذیب شد. هواداران احمدی‌نژاد ضمن تکذیب این خبر عکسی را منتشر کردند که نشان می‌داد رحیم مشایی عصر روز جمعه در گلزار شهدای مسجد جامع کرد روستای کتالم رامسر بوده است.

هیچ نظری موجود نیست: