نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ مرداد ۳, شنبه

۱۲ میلیون نیازمند در کشور وجود دارد که ۶ میلیون نفر از این افراد تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند.

وجود ۶ میلیون فرد گرسنه در کشور

untitled9
وان گفت که فقر آنها در یک نهاد ثبت شده است و وقتی دولت می‌گوید ما به فقرا رسیدگی کرده ایم منظور همین ۶ میلیون نفر است”.
رحماندوست تصریح کرد: “در صورتی که ۶ میلیون نفر در کشور وجود دارند که تحت پوشش هیچ ارکان حمایتی نیستند و طی مطالعات تخمینی اجتماعی مجلس تعداد این افراد به ۱۰ میلیون نفر هم می‌رسد که به تعبیر وزارت اطلاعات این افراد گرسنه هستند”.
وی افزود: “می‌توان گفت که حداکثر در آمد این ۶ میلیون نفر همان مبلغ ۴۵۵۰۰ تومان یارانه است و حتی بعضا دیده می‌شود که به برخی از این افراد یارانه هم تعلق نمی‌گیرد”.
رحماندوست با اشاره به اقدامات مجلس در جهت شناسایی افراد نیازمند جامعه گفت: “طرح دو فوریتی در مجلس وجود دارد که بر اساس آن باید از زنان بی سرپرست و مردانی که به علت  کهولت سن قادر به تامین معاش خود نیستند حمایت شود که تا پایان تابستان در صحن مجلس برای تصویب مطرح می‌شود ولی این طرح تمام افراد نیازمند را تحت پوشش قرار نمی‌دهد”.
وی در پایان گفت: “لازم است در جهت رفع محرومیت‌ در کشور چندین طرح مکمل همزمان با هم در مجلس مطرح و به تصویب برسد”.
گزارش مهم از عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی: ۱۲ میلیون نیازمند در کشور وجود دارد که ۶ میلیون نفر از این افراد تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند.

هیچ نظری موجود نیست: