نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ خرداد ۳, یکشنبه

رهامی: در هیچ دوره‌ای از ۳۵ سال اخیر اینقدر فساد مالی و اداری وجود نداشت


یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: انتخابات یک فرصت است و نه تهدید و امروز در داخل خانه به همدلی، باهم کار کردن و آشتی ملی نیاز داریم.

به گزارش از ایرنا، محسن رهامی شنبه شب درهمایش ‘خرداد حماسه تا حماسه’ به مناسبت بزرگداشت دوم خرداد در جمع اصلاح طلبان بوشهری افزود: آن چیزی که برای انتخابات مجلس، شورای هماهنگی اصلاحات برنامه ریزی می کند چیزی خارج از قانون اساسی نیست.

وی گفت: انتخابات حزبی و استانی آن وقت است که احزاب نقش بیشتری پیدا کنند، معلوم شود که این لیست مال کدام حزب است و با تابلو رسمی بیایند وسط مسوولیت انتخابات را بپذیرند هزینه ها و درامدها مشخص شود که از کجا آمده و کجا هزینه شده طبق قانون احزاب ثبت شود و در پایان طبق قانون به اطلاع وزارت کشور برسد تا فردا معاون اول دولت نیاید بگوید آقای رییس جمهور شما که می گویید این پول ها چیست ۱۷۰ نفر از آنانی که وارد مجلس شده اند را ما از این طریق پرداخت کردیم.

وی با اشاره به اینکه چرا باید این موضوع پیش بیاید، نهادهای نظارتی و قضایی ما نباید کنترل کنند؟ من کاری به صحت و بطلان این نامه ندارم یادآورشد: در چه دوره ای از دوران ۳۵تا ۴۰ سال انقلاب این سطح از فساد مالی و اداری وجود داشته است.

رهامی یادآورشد: بیکاری فزاینده، تورم، مهاجرت مغزها چقدر درمان آنها هزینه دارد؟ اگر این میلیاردها تومان پولی که از بیت المال خارج شد صرف این امور می شد این مشکلات حل نمی شد؟



هیچ نظری موجود نیست: