نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ دی ۲۰, شنبه

مامورین امنیتی قرار گرفت و به زندان قرچک ورامین منتقل شد.

مامورین امنیتی قرار گرفت و به زندان قرچک ورامین منتقل شد.Atena-faraghdani-saham-news
به گزارش سحام، وی امروز ۲۰ دی‌ماه ۱۳۹۳ به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب فراخوانده شده بود تا در برابر«ابوالقاسم صلواتی» پاسخ‌گوی اتهامات خود باشد، اما «محمد نوری‌زاد» هنرمند منتقد حکومت ایران خبر داده است که وی در دادگاه انقلاب مورد یورش و ضرب و شتم ماموران قرار گرفته و به زندان قرچک ورامین منتقل شده است.
آقای نوری زاد گفته که «آتنا فرقدانی» در برابر دیدگان پدر و مادرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
وی حال عمومی پدر و مادر «آتنا فرقدانی» را خوب توصیف نکرده است.
«آتنا فرقدانی» هنرمند و فعال مدنی جوانی است که چندی پیش به دلیل اقدام علیه امنیت ملی و توهین به نمایندگان مجلس از طریق «رسم نقاشی» دستگیر و پس از حدود دوماه بازداشت موقت در بند الف زندان سپاه پاسداران با قرار وثیقه بیش از ده میلیارد ریال آزاد شد.
خانم فرقدانی دو روز پیش از این با انتشار تصویر احضاریه خود، دفاعیات خود را خطاب به علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی منتشر کرد.
وی پیش از این نیز با یک فیلم ویدیویی نسبت به فشارهای وارده در زندان و وجود دوربین‌های دستشویی و حمام در بند الف زندان اوین سخن گفته بود.
به گزارش رسانه‌ها و خانواده های زندانیان زندان قرچک ورامین، این زندان ازحداقل استاندارهای لازم برای نگهداری زندانیان نیز برخوردار نیست و زندانیان در زندان ورامین، به انواع بیماری‌های پوستی و جسمی مبتلا هستند. هم‌چنین وضع بهداشتی این زندان نیز ناگوار گزارش می‌شود.
قوه قضائیه جمهوری اسلامی چندی‌است اصل قانونی تفکیک زندانیان را رعایت نمی‌کند و پس از یورش ماموران به بند ۳۵۰ زندان اوین، تلاش می شود زندانیان سیاسی را درکنار مجرمان خطرناک و معتاد به موارد مخدر نگهداری کنند.

هیچ نظری موجود نیست: