نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ دی ۱۹, جمعه

حمله‌ تروریستی به دفتر مجله «شارلی ابدو» محکوم است!




کانون نویسندگان ایران

حمله‌ تروریستی به دفتر مجله «شارلی ابدو» محکوم است!


Thu 8 01 2015 


نویسندگان‌، روزنامه‌نگاران و مردم فرانسه

خبر حمله‌ی وحشیانه‌ی مرتجعین تروریست به دفترمجله‌ی طنز «شارلی ابدو» و جان باختن دوازده تن از روزنامه‌نگاران، کاریکاتوریست‌ها و دیگر افراد بی‌گناه‌، موجی از خشم و اندوه میان شاعران‌، نویسندگان و روزنامه‌نگاران ایران برانگیخته است. نویسندگان و مردم ایران در راه آزادی بیان بسیار قربانی داده‌اند و به خوبی رنج و خشم شما را درک می‌کنند.

طراحان و عاملان این جنایت هولناک‌، دشمنان آزادی اندیشه و بیان و پیروان جهل و خرافه‌اند که هدفی جز استیلای عقب‌ماندگی بر جهان ندارند. رهایی از این بداندیشان جز برافراشتن پرچم آزادی بیان بی‌هیچ حصر و استثنا در سراسر جهان راه دیگری ندارد.

کانون نویسندگان ایران ضمن ابراز همدردی با شما همکاران گرامی‌، خانواده‌های قربانیان و مردم فرانسه‌، این اقدام جنایتکارانه و ضد آزادی را به شدت محکوم می‌کند و اطمینان دارد که چنین اعمال ددمنشانه ای‌، کوچک ترین خللی در عزم و اراده‌ی شما برای دفاع از آزادی اندیشه و بیان و ضدیت با بیگانه‌ستیزی و نژاد پرستی وارد نمی کند.

کانون نویسندگان ایران
۱۸ دی ۱۳۹۳ 

هیچ نظری موجود نیست: