نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ آذر ۲۵, سه‌شنبه

گروگان !!کاترینا دوسن Katrina Dawson وکیل ۳۸ ساله و توری جانسون Tori Johnson مدیر ۳۴ ساله کافی شاپ لیندت دو گروگانی بودند که در روز گروگان گیری در سیدنی جانشان را از دست داد.




گروگان


 




کاترینا دوسن Katrina Dawson  وکیل ۳۸ ساله  و توری جانسون Tori Johnson مدیر ۳۴ ساله کافی شاپ لیندت دو گروگانی بودند که در روز گروگان گیری در سیدنی جانشان را از دست داد.
کاترینا مادر ۳ کودک بود و بر اساسِ گزارشی از خبرگزاری The Australian از مشتریانِ ثابتِ کافی‌شاپ به حساب می‌امد. 
کاترینا به همراه دو همکار خود در کافی‌شاپ به گروگان گرفته میشوند.
بر اساس برخی‌ گزارش‌ها کاترین یکی از افرادی بود که در ویدئو‌های تولید شده برای درخواستِ کمک و گفتن خواسته‌های گروگان گیر ظاهر شده بود.

توری مدیر کافی‌شاپ نیز در این حادثه جان خود را از دست داد.
وی که سابقه‌ی چندین سال کار در هتل و کافی شاپ‌های مختلف را در آمریکا، استرالیا و مالدیو داشت در سال ۲۰۱۲ مشغول به کار در این کافه شده بود.
او دارای مدرکِ مدیریتِ هتلداری از دانشگاهی در آمریکا بود و به گفته همکارانش عاشق شغل و همکارانش بود.


به گزارش خبرگزاری‌های استرالیایی٬ مردم با گذاردن گل در مقابل درب کافی شاپ همدردی خود را با خانواده و دوستان دو قربانی این گروگان‌گیری نشان دادند.
در همین حال در فیس بوک نیز صفحات مختلفی به نام این دو قربانی ایجاد شده است. ایرانیان نیز  صفحه‌ای با عنوان " همبستگی ایرانیان با خانواده و دوستان قربانیان این گروگان‌گیری" در فیس بوک ایجاد کرده و تاسف خود را از واقعه پیش آمده عنوان کردند.
گروگانگیر، که با نام شیخ هارون مونس معرفی شده مهاجری ایرانی است. او در طول بیست سال زندگیش در استرالیا برای پلیس چهره ای شناخته شده بوده است.

هیچ نظری موجود نیست: