خبرگزاری هرانا – راکبین یک دستگاه موتور سیکلت که صورت خود را پوشانده بودند روی صورت یک دختر در تهران اسید پاشیده و متواری شدند.
به گزارش هرانا به نقل از دیگر‌بان؛ این حمله بعد‌ از ظهر دوشنبه (۲۴ آذر) در حوالی خیابان «سازمان برنامه» روی داده است.
این حمله مشابه حمله چندی پیش موتورسواران نا‌شناس در اصفهان به چند زن است که تاکنون عامل یا عوامل این حملات شناسایی و بازداشت نشده‌اند.
سردار اسماعیل احمدی مقدم امروز در جمع خبرنگاران درباره حادثه اسیدپاشی روز گذشته به دختری جوان در پایتخت گفته است: دو نفر به ماشین دختری جوان اسید پاشیده بودند که‌‌ همان موقع نیز دستگیر شدند که این موضوع ناشی از اختلافات شخصی بوده است.
او در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره دستگیری عامل اسیدپاشی‌های اصفهان و سرانجام این پرونده، رسانه‌ای شدن این جنایات را باعث اخلال در امنیت روانی جامعه دانست و افزود: مطرح کردن سوالات زیاد در خصوص اسیدپاشی خودش به نوعی امنیت روانی جامعه را به خطر می‌اندازد؛ اما در این مورد باید بگویم که ما هنوز نتوانسته‌ایم عامل اسیدپاشی اصفهان را دستگیر کنیم البته شهروندان باید این را هم بدانند که درصد کشف ما بسیار بالاست و با توجه به اینکه جرم اسیدپاشی از جرایم تک شمار محسوب می‌شود، هر پرونده را تا زمان دستگیری عامل در پلیس دنبال می‌کنیم و در این خصوص قدرت کشفمان حدود ۹۰ درصد است.