نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۶ دی ۲۷, چهارشنبه

اختلاس ۱۰۰ میلیارد تومانی، این بار در شركت ملی نفت ایران

 

یورو نیوز : خزانه‌دار بخش «مدیریت اكتشاف شركت ملی نفت ایران» از سال های ۱۳۸۸ تا سال جاری، رقمی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان را اختلاس کرده و از كشور خارج شده است.
سانه‌های ایران از كشف یک تخلف مالی گسترده در یكی از پست‌های مدیریتی زیر مجموعه شركت ملی نفت ایران‌ خبر دادند.
بر اساس این گزارش‌ها، خزانه‌دار بخش «مدیریت اكتشاف شركت ملی نفت ایران» از سال های ۱۳۸۸ تا سال جاری، رقمی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان را اختلاس کرده و از كشور خارج شده است.
بر اساس گزارش‌ها این فرد، پس از اطلاع یافتن از آغاز بررسی تخلفات، ابتدا به كشور تركیه گریخته و محتمل است از آنجا راهی كانادا شده باشد. بنابر گزارش های موجود این فرد كه دارای اقامت كشور كانادا است، فعالیت های مجرمانه خود را از سال ۱۳۸۸ در شركت ملی نفت آغاز کرده بود.
هرچند رقم این اختلاس مالی از سوی برخی رسانه ها حدود «یكصد میلیارد تومان» اعلام شده است اما منبع آگاه روزنامه ایران می‌گوید که «این احتمال وجود دارد که با اتمام بررسی‌ها رقم اختلاس بیشتر یا حتی کمتر باشد. بدین جهت بیان کردن عدد در شرایط فعلی تنها در حد گمانه‌زنی است.»


هیچ نظری موجود نیست: