نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۶ دی ۲۲, جمعه

اندکی پس از اعلام تصمیم روز جمعه دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده برای تمدید تعلیق تحریم‌های ایران در چارچوب توافق جامع هسته‌ای ۲۰۱۵، که گفته برای آخرین بار صورت می‌گیرد، برخی نمایندگان کنگره آمریکا به آن واکنش نشان دادند. الیوت انگل

الیوت انگل عضو ارشد کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا از حزب دموکرات - آرشیو
اندکی پس از اعلام تصمیم روز جمعه دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده برای تمدید تعلیق تحریم‌های ایران در چارچوب توافق جامع هسته‌ای ۲۰۱۵، که گفته برای آخرین بار صورت می‌گیرد، برخی نمایندگان کنگره آمریکا به آن واکنش نشان دادند.
الیوت انگل
عضو ارشد کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا از حزب دموکرات در بیانیه‌ای با بیان این که رژیم «ایران برای منطقه و برای مردم خودش یک تهدید است و هرگز نباید سلاح هسته‌ای در اختیار داشته باشد،» گفت که ادامه «تعلیق تحریم‌های ایران تصمیمی درست است.»
وی افزود، من موافق رسیدگی به همه نقاط ضعف توافق هستم، اما راه این کار همکاری با شرکای بین المللی آمریکا و ایجاد فضایی محرک برای گفت‌وگو‌ درباره شرایط و بندهای جدید در آن است و زورگویی به دیگر کشورها و تعیین ضرب العجل‌های غیر قابل اجرا مسیر اشتباهی خواهد بود.
مارکو روبیو
سناتور جمهوریخواه فلوریدا در توئیتی به بخش تحریم های ایران اشاره کرد و نوشت اعمال تحریم علیه اشخاص در ایران مهم است اما ما نمی توانیم به توافق ناقض اوباما اجازه دهیم که ابزار توامند تحریم را برای تجاوزات حقوق بشری، گسترش برنامه موشکی و حمایت از تروریسم توسط رژیم ایران را به کنار بگذار

هیچ نظری موجود نیست: