نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۶ تیر ۲۴, شنبه

یک کشته در درگیری متروی شهر ری در تهران

 یک نفر در متروی شهر ری تهران به یک روحانی حمله و او را مجروح کرد. پس از شروع این حادثه پلیس وارد عمل شد و "زمانی که فرد ضارب مقاومت کرد" پلیس او را به ضرب گلوله کشت.
Iran Opfer bei Streit um Metro-Station (Fararu)
متروی شهر ری در جنوب تهران
در درگیری و تیراندازی در ایستگاه متروی شهرری در جنوب تهران در روز شنبه (۲۴ تیرماه/ ۱۵ ژوئيه)، یک نفر کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند.
 «یک نفر امروز در متروی شهر ری به یک روحانی حمله کرد و باعث مجروحیت این روحانی شد. پس از شروع این حادثه پلیس وارد عمل شد و زمانی که فرد ضارب مقاومت کرد، به او تیراندازی شد و فرد ضارب فوت کرد.»
این درگیری حوالی ساعت ۱۱ صبح رخ داده است. خبرگزاری "مهر" براساس مشاهدات عینی، نوشت: «فردی که حال عادی نداشته است، با قمه به یک روحانی حاضر در مترو شهر ری حمله می‌کند و به وی ضربه می‌زند. یکی از افراد حاضر در صحنه برای کمک به روحانی وارد صحنه می‌شود که مهاجم، به وی نیز ضربه می‌زند و او را مصدوم می‌کند.»

پیر حسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور نیز در مورد حادثه تیراندازی در متروی شهر ری گفته است: «بر اثر این حادثه ضارب دو نفر را مجروح کرد و پس از اینکه پلیس وارد عمل شد سعی کرد که با تیراندازی هوایی ضارب را متوقف کند اما به دلیل اینکه این فرد در حال فرار بود؛ پلیس به سمت او تیراندازی می‌کند و به دلیل این اتفاق، فرد ضارب کشته می‌شود.»

هیچ نظری موجود نیست: