نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ اسفند ۲۶, پنجشنبه

پرونده دستمزد۹۶ بسته شد/حداقل دستمزد۹۳۰هزارتومان؛ افزایش۱۴.۵درصدی
شورای عالی کار در آخرین جلسه خود که ۱۲ ساعت به طول انجامید توانست با جلب نظر شرکای اجتماعی درباره حداقل دستمزد سال ۹۶ کارگران به جمع بندی برسد. براین اساس، با موافقت نمایندگان کارگری، کارفرمایی و نمایندگان دولت تصویب شد که حداقل دستمزد کارگران برای سال۹۶ با افزایش ۱۴.۵ درصدی به رقم ۹۳۰هزار تومان برسد؛ افزایش حقوق سایر سطوح دستمزدی نیز افزایش ۱۲درصدی به اضافه روزانه ۶۷۶۸ ریال خواهد بود.
رشد تولید بنگاه‌های بزرگ صنعتی به ۶.۸درصد رسید
بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ رشد تولید کارگاه های بزرگ صنعتی کشور طی ۹ ماهه سال جاری به ۶.۸ درصد رسید.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بانک مرکزی، براساس اعلام این بانک، شاخص کل تولید کارگاه‌های بزرگ صنعتی کشور(کارگاه‌های دارای ۱۰۰ نفر پرسنل و بیشتر) در ۹ ماهه اول سال ۱۳۹۵ بر مبنای سال پایه ۱۳۹۰ به عدد ۹۶.۹۹ رسید که در مقایسه با ۹ ماهه اول سال ۱۳۹۴ معادل ۶.۸ درصد افزایش یافته است.
صادرات «کالا در برابر نفت» روسیه به ایران به ۴۵میلیارد دلار می‌رسد
نماینده تجاری روسیه در ایران گفت: حجم کالاهایی که روسیه به ایران تحت عنوان قرارداد «نفت در برابر کالا» تحویل خواهد داد به ۴۵ میلیارد دلار در سال خواهد رسید.  
به گزارش خبرنگار مهر به نقل از پایگاه خبری اسپوتنیک، «آندری لوگانسکی» تصریح کرد: در راستای اجرای این برنامه، قید شده که ۵۰ درصد پرداخت بصورت نقدی  و ۵۰ درصد پرداخت در قالب دریافت نفت ایران به ازای مبادله کالا است.

هیچ نظری موجود نیست: