نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ آذر ۵, جمعه

برخورد دو قطار مسافربری در ایرانمقامات راه آهن هنوز در مورد تصادف روز جمعه جزئیاتی منتشر نکرده‌اند



مقامات راه آهن هنوز در مورد تصادف روز جمعه جزئیاتی منتشر نکرده‌اند
دو قطار مسافربری در ایران برخورد کردند و احتمال دارد تلفاتی برجای مانده باشد.ریل
به گزارش منابع خبری داخل ایران، صبح جمعه، ٥ آذر (٢٥ نوامبر)، دو دستگاه قطار مسافربری در ایستگاه هفت خوان بین دامغان و سمنان با هم برخورد کردند و در این سانحه چند نفر کشته و زخمی شده‌اند.
به نقل از مقامات محلی گزارش شده است که برخورد قطار مسافربری سمنان-مشهد و قطار مسافربری مشهد-تبریز در ساعت ٧:٤٨ دقیقه صبح به وقت محلی روی داد. در اثر این برخورد، آتش‌سوزی ایجاد شده و ماموران در تلاش برای خاموش کردن آتش هستند.
خبرگزاری مهر به نقل از مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفته است که در حال حاضر، دو فروند بالگرد برای امدادرسانی به زخمی‌های تصادف قطار به محل اعزام شده و تاکنون تعدادی از زخمی‌ها به بیمارستان‌های محلی انتقال یافته‌اند.
او گفته است که هنوز عملیات خاموش کردن آتش‌سوزی خاتمه نیافته و نمی‌توان در مورد تلفات این حادثه آماری ارائه داد.
ماموران دستگاه‌های مختلف برای بررسی علت برخورد دو قطار به محل اعزام شده‌اند.
هنگام وقوع حادثه، هوای محل به شدت سرد و یخبندان بوده و به همین دلیل احتمال یخ زدگی سیستم سوزنبانی الکترونیکی به عنوان عامل تصادف عنوان شده است. براساس این نظر، از کار افتادگی سیستم سوزنبانی باعث شد تا دو قطار که می‌بایست بر خطوط مختلف حرکت کنند، روی یک خط با هم برخورد کردند.
خبرگزاری ایلنا به نقل از یک منبع راه‌آهن گفته است که یک قطار متعلق به شرکت رجا در مسیر تبریز-مشهد در ایستگاه هفت خوان شاهرود متوقف بود که قطار محلی سمنان-مشهد از پشت با آن برخورد کرد.آرم رجا
به گفته یک مقام محلی قطار متعلق به شرکت رجا در این تصادف درگیر بوده است

هیچ نظری موجود نیست: