نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ آبان ۲۸, جمعه

هزار اتوبوس و 15 هزار نیرو از شهرداری تهران در عراق/ نظافت نجف و کربلا بر عهده نیروهای شهرداری است


رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران با اشاره به اینکه مسئولیت حمل و نقل در خاک عراق بر عهده شهرداری است، تصریح کرد: خوشبختانه سازمان اتوبوسرانی توانسته است با همکاری سپاه خدمات در خور شأنی را به زائران ارائه کند.
 
به گزارش فارس، مجتبی عبداللهی در جمع خبرنگاران با تشریح اقدامات مدیریت شهری در زمینه خدمت رسانی به زائران حسینی، گفت: هم اکنون نظافت شهرهای نجف و کربلا نیز در سه شیفت کاری در حال انجام است.
 
وی با بیان این مطلب که در حال حاضر بیش از 5هزار نیروی داوطلب با نظارت شهرداری مسئولیت خدمت رسانی به زائران را در مسیر نجف به کربلا بر عهده دارند، گفت: شهرداری تهران با 10هزار نیرو در کربلا و نجف حضور دارد.
 
رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران با بیان اینکه ٢ موکب متعلق به شهرداری تهران خدمات مناسب و کاملی را در مسیر نجف به کربلا و زائران ارایه می دهند، افزود: بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس درون شهری نیز درحال جابه جایی زائران در خاک عراق هستند.
 
عبداللهی با بیان این مطلب که یکی از تمرکزهای اصلی شهرداری در بحث حمل و نقل بوده، گفت: از هم اکنون به فکر بازگشت زائران به کشورمان هستیم.
 
وی خاطرنشان کرد: امسال به نسبت سالیان گذشته بازگشت زائران کمی زودتر آغاز شده است که این اتفاق باعث خواهد شد شاهد ترافیک کمتری در بازگشت باشیم.
 
عبداللهی با اشاره به اینکه مسولیت حمل و نقل در خاک عراق بر عهده شهرداری است، تصریح کرد: خوشبختانه سازمان اتوبوسرانی توانسته است با همکاری سپاه پاسداران خدمات در خور شأنی را به زائران ارایه کند.
 
رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران تاکید کرد: معتقدیم امکانات باید طوری تقسیم بندی شود که خدمات مطلوب چه در موقع ورود زائران و چه در مسیر بازگشت این عزیزان ارایه شود.
 
عبداللهی با اشاره به اقدامات کمیته‌های مختلف شهرداری تهران، گفت:کمیته درمان تاکنون اقدامات خوبی در راستای خدمات درمانی به زائران داشته است و توانسته رضایت آنان را جلب کند. همکاران آتش نشانی ما نیز تجهیزات کاملی را هم در مرزها و هم در خاک عراق تدارک دیده اند.
 
وی تاکید کرد: مسئولان کشور باید از هم اکنون به فکر استخراج کاستی‌ها، مشکلات و ضعف های موجود باشند و از همین حالا باید نسبت به رفع مشکلات برای سال آینده اقدام کرد.

هیچ نظری موجود نیست: