نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ خرداد ۲۲, شنبه

خاطرمان باشد که جماعت آخوند اهل کار نبوده و تا پیش از انقلاب ضد سلطنتی در سال ۱۳۵۷ عموما روضه خوان بوده و برسر سفره وجوعات شرعی (مُفت خوری و مال مردم خوری به نام دین) انگل وار ارتزاق می کردندو از جمله علی خامنه ای ولی فقیه نظام. اما اکنون به برکت سرقت یک انقلاب و یک مملکت دزدیهای کوچکی که در نزاع های درونی از هم رو می کنند اقلام میلیاردی است! سرکرده دزدان سرگردنه هم خامنه ای است که یک امپراطوری مالی را در تیول خود دارد و اخیرا ام‍پراطوری آخوند واعظ طبسی پس از مرگش را به آن افزوده است. این در حالی است که به نوشته رسانه های حکومتی شمار حاشیه نشینان ایران هم اکنون به ۱۵ میلیون نفر می رسد. اما به گزارش رسانه های خبری «از شیر مرغ تا جان آدمیزاد» هم نمی‌تواند شرح حال یکی از چهار غول بزرگ اقتصاد ایران باشد. نهادی که روزگاری قرار بود با موقوفات شهروندان کار خیریه پیشه کند، حالا آن‌قدر بزرگ و قدرتمند شده است که هیچ نهادی توان رویارویی با آن را ندارد.تولید و ارائه بیش از ۳۰۰ نوع محصول کشاورزی، صنعتی، لبنی، مالی،خدماتی و فنی و تجارت و مالکیت حداقل ۴۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی، آستان قدس رضوی را به غول غیر‌قابل مهاری در اقتصاد و سیاست ایران تبدیل کرده است. به‌گونه‌ای که نه نهادهای نظارتی و نه دولت جرات نزدیک شدن به حریم و حوزه استحفاظی عباس واعظ طبسی را ندارند.
آخوند سالخورده‌ای که هم نماینده ولی فقیه در استان خراسان بود و هم عضو مجلس خبرگان رهبری ناظر بر عملکرد ولی‌فقیه، به روایت برخی از همشهری‌هایش قدرتی بیشتر از مقام‌های دولتی را داشت و برخی به کنایه او را والی خراسان می‌ نامیدند. برای معرفی شهردار مشهد و استاندار خراسان و سایر مقام‌های محلی، روسای دولت ناچار بودند نظر مساعد او را جلب کنند. او بیش از آن‌که به عنوان نماینده ولی فقیه یا عضو مجلس خبرگان رهبری شناخته شود، با آستان قدس رضوی و فعالیت‌های اقتصادی آن شناخته می‌شد.

هیچ نظری موجود نیست: