نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ تیر ۴, جمعه

اتوبوس سربازان؛ ببینید در آن مملکت چه می گذرد

قائم مقام وزارت بهداشت در سفری به شیراز برای بررسی وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل سربازان اعلام کرد از این اتوبوس‌ها برای قاچاق مواد مخدر استفاده می شده است.
به گزارش صداوسیما، ایرج حریرچی از جزئیات تازه ای خبر داد که باعث تصادفات مرگبار اخیر سربازان شده است.
به گفته قائم مقام وزارت بهداشت، این اتوبوس سه بار مواد مخدر و مسافران غیرمجاز زیادی را جاسازی کرده بود.
حریرچی گفت: اتوبوسی که ۱۹ کشته داد و حامل سربازان کشورمان بود، راننده به جای این که ۴۰ سرباز را سوار کند ۴۵ سرباز سوار کرده بود ضمن این که ۸ نفر مسافر قاچاق نیز داشته که این مسافران قاچاق در کنار باک و صندوق اتوبوس جایگیر شده بودند.
وی افزود: این اتوبوس آخرین بار در سیرجان کنترل می شود و ظرفیت اضافه نداشته. از شهر سیرجان که سوار شده اند در کمربندی مسافر قاچاق سوار شده. در بین راه ۳ خودروی یکی شاسی بلند و یکی پژو مراجعه کرده و صندوق میوه و مواد مخدر قاچاق کرده. سربازان اعتراض کرده اند.

یکی از سربازان که زنده است می گوید راننده پیرمردی ۷۰ ساله بوده وقتی اعتراض کردیم که چرا تند می روی به ما توهین کرده. سرشیفت سربازان ما که الان در آی سی یو بستری است، می گوید داخل اتوبوس صندلی دوم را باز کردند. دست می آمد و قاچاق را می داد و راننده و شاگردش جاسازی می کردند. پول گرفتند و راه افتادند.

هیچ نظری موجود نیست: