نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

وصیتنامه دختر 12 ساله‌ای که خودکشی کرده بود

مه 18, 2016
دختر 12 ساله‌ای که از سوی مسوولان مدرسه یک هفته اخراج شده بود، به خاطر ترس از تنبیه پدر، دست به خودکشی زد. او در راه مدرسه به خانه در برگه کوچکی نوشت وسایلم را بین دوستانم تقسیم کنید و از علاقه‌اش به پدر و مادرش نوشت.
به گزارش آنا، ظهر دوشنبه سقوط مرگبار دختری 12 ساله به بازپرس جنایی مشهد اعلام و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. دختر نوجوان از طبقه چهارمساختمان سقوط کرده بود.
در بازرسی از جیب‌های دختر 12 ساله، دست نوشته‌اش پیدا شد با این مضمون: «وسایلم را بین دوستانم تقسیم کنید. پدر و مادر عزیزم، من شما را دوست دارم. اگر خودم را می‌کشم، به خاطر شما نیست، به خاطر خودم است.»
بنابراین گزارش، پدر دختر نوجوان به بازپرس جنایی گفته است: «چند هفته پیش دخترم نمره پایین گرفت و مدرسه مرا خواست. زمانی که از ماجرا باخبر شدم، به شدت با دخترم برخورد کردم. امروز دخترم وسیله‌ای را که نباید به مدرسه ببرد، برده بود. مسوولان مدرسه از این موضوع باخبر می‌شوند و با من تماس گرفتند. به مدرسه رفتم و آن ها یک هفته دخترم را از مدرسه اخراج کردند.»
وی افزوده است: «دخترم در راه خانه، دست نوشته را می‌نویسد. او به خاطر ترس از من و این که مبادا دوباره تنبیهش کنم، دست به خودکشی زده است.»

هیچ نظری موجود نیست: