نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ دی ۱۹, شنبه

«ریخان» تشنه است/ ۶ کیلومتر پیاده‌روی برای رسیدن به آب

کمبود آب شرب در روستای میغان شاهرود

پلدختر - مردم روستای ریخان سه تشنه هستند و چشمه‌ای که برای رسیدن به آن ۶ کیلومتر را پیاده‌روی می‌کردند خشک‌شده و این امر موجب گذران زندگی برای اهالی این روستا همراه با سختی و مشقت شده است.
خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: اهالی روستای ریخان سه بخش معمولان از توابع شهرستان پلدختر از نبود آب آشامیدنی رنج می‌برند، موضوع کم‌آبی در برخی از روستاهای این شهرستان موجب شده تا مردم زندگی خود را با رنج و مشقت ادامه بدهند.
در این میان جمعی از اهالی روستای ریخان سه از وضعیت نبود آب آشامیدنی در روستای خود گلایه دارند و از مسئولان این حوزه می‌خواهند که برای وضعیت اسفناک آن‌ها چاره‌ای بی اندیشند.
طی مسافت ۶ کیلومتری برای یک گالن ۲۰ لیتری آب
یکی از اهالی روستای ریخان سه در گفتگو با خبرنگار مهر می‌گوید: مردم این روستا دیگر تحمل سختی‌ها و مشکلات نبود آب آشامیدنی را ندارند از مسئولان و متولیان امر در شهرستان می‌خواهیم تا در این راستا چاره‌ای بی اندیشند.
همت کریمی می‌افزاید: برای تهیه حتی یک گالن ۲۰ لیتری آب آشامیدنی سالم در سختی و تنگنا به سر می‌بریم و این وضعیت دیگر برای اهالی طاقت فرساست.

هیچ نظری موجود نیست: