نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ آذر ۸, یکشنبه


انتظار برای افشای فساد بزرگ یازده اردیبهشت ۹۲ روزی بود که مجلس شورای اسلامی با تجمیع ۹۰‌امضا تحقیق‌و‌تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگرایان را کلید زد.
 

خجسته: مخالفان قرائت گزارش  زبان‌درازی نکنید
پس از حاشیه جلسه دیروز مجلس، امیر خجسته در گفت‌وگوی کوتاهی با «بهار» توضیح داد که «توصیه می‌کنم بهتر است زبان‌درازی نکنند. چون اگر بخواهند بیشتر از این پافشاری کنند مجبور می‌شوم بگویم که دراین مدت چه گذشت و چه‌کسانی دراین مدت سنگ‌اندازی کردند.»
به نظر می‌رسد درباره تحقیق و تفحص فشارهای زیادی روی کمیته وجود دارد. این فشارها به‌چه صورت است که می‌گویید نمی‌گذارند این تفحص در صحن علنی مجلس قرائت شود؟
در کمیته بارها از آقایان دعوت کردیم در جلسه حاضر شوند ولی ایشان حاضر نشدند. این یعنی نمی‌خواهند که تفحص به‌جایی برسد. به‌همین خاطر من به ایشان تذکر دادم و از آقای لاریجانی خواستم تا این گزارش در صحن قرائت شود.
آقای لاریجانی چه گفتند؟
آقای لاریجانی از ما حمایت خواهند کرد.
این جریان مخالف نزدیک به دولت گذشته  و مسئولان سابق بنیاد شهید است؟
بله دقیقا همین است.
مهم‌ترین چیزی که در تفحص آمده چه‌چیزی است که مخالفان را این‌قدر نگران کرده است؟
بنابر آیین‌نامه نمی‌توان جزییات دقیق این تفحص را الان اعلام کنم ولی کلیات همان چیزی بود که در صحن اعلام کردم.
فکر می‌کنید این گزارش چه زمان در صحن قرائت شود؟
این به تصمیم آقای لاریجانی بستگی دارد.
آقای عزیزی گفتند که شما بدون نظر اعضای کمیته تصمیم به ارائه تفحص به هیئت‌رئیسه گرفته‌اید؟
اصلا در جلسه حاضر نمی‌شوند که رأی‌گیری شود. کسانی در مجلس نمی‌خواهند این تفحص به‌جایی برسد. اگر هم بخواهند به‌این کارهایشان ادامه بدهند من ناچار می‌شوم که موضوعات را توضیح بدهم و بگویم که دقیقا چه چیزهایی و چه‌کسانی پشت پرده هستند. توصیه می‌کنم که بهتر است زبان‌درازی نکنند. چون اگر بخواهند بیشتر از این پافشاری کنند من مجبور می‌شوم بگویم که دراین مدت چه گذشت و چه‌کسانی دراین مدت سنگ‌اندازی کردند.

هیچ نظری موجود نیست: