نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ آبان ۴, دوشنبه

رادیو و تلویزیون جمهوری اسلامی ایران، سجاد طاهرنیا و روح‌الله عمادی در استان حلب در شمال سوریه کشته شده اند.

سه عضو دیگر سپاه پاسداران در سوریه کشته شدند

  • 1 ساعت پیش
Image copyright
بنا بر گزارش‌ رسانه‌های ایرانی دست کم سه عضو دیگر سپاه پاسداران در سوریه کشته شده‌اند.
 رادیو و تلویزیون جمهوری اسلامی ایران، سجاد طاهرنیا و روح‌الله عمادی در استان حلب در شمال سوریه کشته شده اند.
در گزارشی دیگر خبر کشته شدن یکی افسران تکاور سپاه استان خوزستان با نام محمد ظهیری نیز منتشر شده است.
جزئیات و محل دقیق کشته شدن این سه نفر اعلام نشده است.
سپاه پاسداران اخیرا، از کشته شدن چهار عضو دیگر این نیرو در سوریه نیز در ایام عاشورا و تاسوعا خبر داده بود. سپاه این کشته شدگان را، مصطفی صدرزاده، میلاد مصطفوی، عبدالله باقری و امین کریمی معرفی کرده بود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، نزدیک به سپاه پاسداران یکی از این افراد، (امین کریمی) "دانشجوی بسیجی" دانشگاه آزاد واحد یادگار امام شهر ری بوده که در حین انجام مأموریت در حومه شهر حلب کشته شده است.
رمضان شریف، مسئول روابط عمومی سپاه، ضمن اعلام خبر کشته شدن این چهار نفر گفته بود: "در پی دور جدید تحولات میدانی در مناطق مختلف سوریه و پیروزی اخیر جبهه مقاومت اسلامی در مقابله با گروه‌های تروریستی تکفیری، متناسب با نیازها، شاهد افزایش نیروهای مستشاری ایران در این کشور هستیم."
سپاه پاسداران همواره گفته است که نیروی نظامی که در جنگ شرکت کند، در سوریه ندارند و اعضای آن صرفا به عنوان مستشار به ارتش بشار اسد، رئیس جمهور سوریه مشاوره نظامی می‌دهند.
در هفته‌های گذشته تعداد اعضای سپاه پاسداران که در سوریه کشته شدند، افزایش یافته است.

هیچ نظری موجود نیست: