نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ آبان ۲, شنبه

کشته شدن محافظ سابق احمدی‌نژاد در سوریه!! یک ایرانی دیگر در سوریه کشته شد!! مصطفی صدرزاده، فرمانده گردان 'عمار' از تیپ 'فاطمیون' دیروز در جنوب حلب کشته شده است.

کشته شدن محافظ سابق احمدی‌نژاد در سوریه

عبدالله باقری نیارکی، محافظ سابق محمود احمدی‌نژاد پنجشنبه شب در عملیاتی نظامی در شهر حلب سوریه کشته شد.
از وی به عنوان یکی از بانیان هیات «دیوانگان حسینی» یاد شده و قرار است به زودی جسدش به تهران منتقل شود. باقری نیارکی ۳۴ ساله و صاحب دو فرزند دختر بود. برخی از گزارش‌ها حاکی است که از دوران ریاست رئیس جمهوری پیشین بر شهرداری تهران وی در تیم حفاظت محمود احمدی‌نژاد حضور داشته است.
به تازگی اجساد فرشاد حسونی‌زاده و مجید مختاروند، دو تن از اعضای سپاه پاسداران که در سوریه کشته شدند، در تهران تشییع شده است. حسین امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران یک روز پیش از کشته شدن عبدالله باقری نیارکی به عنوان یکی دیگر از نیروهای اعزامی سپاه پاسداران به سوریه گفته بود: «ارتش سوریه اکنون عملیات آفندی زمینی را آغاز کرده است و مستشاران نظامی ایرانی نیز فقط در زمینه مبارزه با تروریسم، مشورت می‌دهند. در حالی که مبارزه ارتش سوریه با تروریست‌ها ادامه دارد، ما بر شمار مستشاران خود در سوریه افزوده‌ایم.»
******************************************************

یک ایرانی دیگر در سوریه کشته شد


Image copyrightMashreghnews
Image captionاز مصطفی صدرزاده عکس‌هایی در کنار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، منتشر شده

 مصطفی صدرزاده، فرمانده گردان 'عمار' از تیپ 'فاطمیون' دیروز در جنوب حلب کشته شده است. تیپ فاطمیون واحدی نظامی متشکل از نیروهای افغان است که با حمایت ایران در سوریه می‌جنگند.
 صدرزاده را یکی از موسسان تیپ فاطمیون معرفی کرده است. خبرگزاری فارس هم در خبری درباره او نوشته است که تعدادی از نیروهای دوران جنگ ایران و عراق در واحد نظامی تحت فرماندهی او حضور داشته‌اند.
مصطفی صدرزاده کمتر از ۳۰ سال سن داشته و به نوشته مشرق نیوز اهل شهریار بوده است.
صدرزاده پنجمین فرمانده ایرانی است که خبر کشته شدنش در سوریه در حدود دو هفته اخیر منتشر می‌شود. بنا به اعلام روابط عمومی سپاه تنها در چند روز گذشته هشت نیروی ایرانی در سوریه کشته شده‌اند.




هیچ نظری موجود نیست: