نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ مهر ۲۲, چهارشنبه

20 سال زندان و ۱۹۸ضربه شلاق به خاطر روبوسی با نامحرم و ...

20 سال زندان و ۱۹۸ضربه شلاق به خاطر روبوسی با نامحرم و ...





بعد از اتهامات واهی و بی اساس و زندانی شدن  آقای محمد رضا عالی پیام شاعر طنز پرداز معاصر ،  اکنون شتر به در خانه مهدی موسوی و فاطمه اختصاری خوابیده است . شاعرانی که در انتخابات ریاست جمهوری بارها اعلام و حتی مردم را تشویق کردند که به حسن روحانی رای دهند .

بر اساس حکم بیدادگاه انقلاب و برای حفظ بیضه نظام و ناموس جمهوری اسلامی ، 
 فاطمه ی اختصاری به 11 سال و نیم زندان به همراه 99 ضربه شلاق و سید مهدی موسوی به 9 سال زندان به همراه 99 ضربه شلاق به اتهام توهین به مقدسات و دست دادن با نامحرم و روبوسی  ، گسترش ابتذال ، تبلیغات منفی علیه نظام ، دوستی با شاهین نجفی و ... محکوم شده اند .

دادگاه انقلاب هنوز چیزی در مورد تست بکارت و بارداری حرفی نزده است .

مهدی موسوی غزل سرای پست مدرن  در اینستا گرام نوشته است :

    seyed.mehdi.moosaviحکم بی دادگاه های من (سید مهدی موسوی) و فاطمه اختصاری اعلام شد:
    مجموعا فاطمه ی اختصاری به 11 سال و نیم زندان به همراه 99 ضربه شلاق، من (سید مهدی موسوی) به 9 سال زندان به همراه 99 ضربه شلاق محکوم شدیم.
    نکات خنده دار اتهامات علاوه بر اتهام اصلی که "توهین به مقدسات" و "تبلیغ علیه نظام" بوده و جوک محض است!! مسائلی مثل نگهداری گاز اشک آور بوده که بنده نه تنها در زندگی ام آن را از نزدیک ندیده ام بلکه در بازجویی های چهل روزه در سپاه و حتی در دادگاه یک کلمه راجع به چنین مسائل خنده داری صحبت نشده بود.
    از آن خنده دارتر آنکه تاریخ حکم به اول تیرماه امسال برمی گردد و این قبل از برگزاری آخرین دادگاه من و شنیدن دفاعیات بنده بوده است.
    از دیگر موضوعات خنده دار، اتهام فرعی دست دادن و روبوسی با نامحرم است که مشخص است برادران در اتهام سازی به چه بن بستی رسیده بودند که به این مسائل چنگ انداخته اند.
    همینجا رسما اعلام می کنم که هیچ کدام از جرم های انتسابی را قبول نداشته و صدور چنین احکام ناعادلانه ای به جرم شعر گفتن و کتاب چاپ کردن در سرزمینم را تنها لکه ی ننگی بر شعور انسانی و آزادی بیان می دانم. و امیدوارم که روزی در این سرزمین عدلی جاری شود که کسی را به جرم شعر گفتن و آزاده بودن به زندان های طویل المدت محکوم نکنند.

    سید مهدی موسوی

هیچ نظری موجود نیست: