نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ تیر ۱۲, جمعه

دبیران پیشین کنفدراسیون جهانی محصلین و دانشجویان ایرانی (اتحادیه‌ی ملی): در سوگ خسرو شاکری(زند)


دبیران پیشین کنفدراسیون جهانی محصلین و دانشجویان ایرانی (اتحادیه‌ی ملی):

در سوگ خسرو شاکری(زند)







سخنرانی خسرو شاکری(زند) به مناسبت یادمان پنجاهمین سالگشت پایه گذاری کنفدراسیون جهانی محصلین و دانشجویان ایرانی-اتحادیه ملی
با اندوه فراوان از خبر در گذشت رفیق خسرو شاکری(زند) مطلع شدیم. وی در بامداد امروز سه شنبه نهم تیر ماه خورشیدی به علت سکته مغزی، در شهر پاریس چشم از جهان فروبست.

رفیق خسرو شاکری(زند) یکی از دبیران سابق کنفدراسیون جهانی محصلین و دانشجویان ایران بود که در دو دوره مسئولیت بین المللی(کنگره چهارم ۱۳۴۳ مطابق ۱۹۶۵) و انتشارات(کنگره هشتم ۱۳۴۷ مطابق ۱۹۶۸) را بر عهده داشت. خسرو شاکری یکی از پژوهشگران پرکار، سخت کوش و فرهیختۀ تاریخ اجتماعی و جریان های سیاسی معاصر میهنمان ما محسوب می شد و آثار فراوانی در این زمینه منتشر کرده است، وی یکی از مبارزان و فعالان سیاسی-اجتماعی قدیمی ایران بود و درگذشتش ضایعه بزرگی برای جنبش دموکراتیک و ضد استبدادی مردم ایران به حساب می آید. آخرین فعالیت خسرو در رابطه با کنفدراسیون جهانی، شرکت وی در یادمان پنجاهمین سالگشت پایه گذاری کنفدراسیون جهانی محصلین و دانشجویان ایرانی-اتحادیه ملی بود که از طریق شبکه مجازی پخش شد.

ما دبیران پیشین کنفدراسیون جهانی محصلین و دانشجویان ایرانی (اتحادیه‌ی ملی) درگذشت این مبارز را به خانواده‌ی وی و همه‌ی مبارزان راه استقرار آزادی و دموکراسی و تحقق حقوق بشر در ایران و به خانواده بزرگ کنفدراسیون جهانی تسلیت می گوییم.

هیچ نظری موجود نیست: