نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ خرداد ۱۵, جمعه

افشاگری دزدی آخوندی دیگر در تهران

645c0fea-8b30-440a-bdc5-c17611659311_20130805_134540

فروش مناصب و پست‌های مدیریتی همانند دوره قاجار
«اگه می‌خوای مدیر وشی پول وده، پول زور وده.
«مناصب و پست‌های مدیریتی در شهرداری اسلامشهر همانند دوره قاجار قیمت‌گذاری شده و هرکسی بدون داشتن سواد و سابقه مناسب می تواند با پرداخت حداقل ۲۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان پست‌هایی نظیر شهرداری، معاونت شهرداری، مدیریت مناطق و… را از آن خود کند!»
ولی‌الله اصغری علاوه بر ریاست شورای شهر با حفظ سمت قائم مقام ستاد نمازجمعه و از عناصر اصلی باند امام جمعه شهرستان اسلامشهر می باشد به همین خاطر حجه الاسلام محمدعلی نوروزی امام جمعه اسلامشهر طی تماس تلفنی از دادستان اسلامشهر تقاضای دستگیری و برخورد قضایی با محمدرضا مرادی سردبیر بیان اقتصاد را کرده است.
سابقه ستاد نماز جمعه اسلامشهر در مفاسد مالی و اقتصادی
عناصر ستاد نماز جمعه و نزدیکان امام جمعه اسلامشهر پیش از این نیز به موارد کلان زمین‌خواری و اختلاس پرداخته بودند تا جائی‌که به علت حجم گسترده مفاسدشان توسط نیروهای امنیتی و اطلاعات سپاه اسلامشهر دستگیر و محاکمه شدند که این امر منجر به تیرگی روابط میان امام جمعه با اداره اطلاعات و سپاه اسلامشهر شد.
به عنوان نمونه از این موارد می توان به دستگیری و محاکمه قدیر افشار از مسئولان ستاد نماز جمعه اسلامشهر اشاره کرد که به ۲ سال حبس تعزیری، بازگرداندن ۸۳۳ قطعه زمین مربوط به ۱۷ پروژه شرکت تعاونی مسکن اسلامشهر، رد مبلغ(۷ میلیارد و ۲۷۸ میلیون و۴۰۰ ریال) به پروژه‌های کوثر۲، میلاد و شهرک گلستان محکوم شد.
قدیر افشار پس از سپری کردن دوران محکومیت خود هم‌چنان در دفتر و بیت امام جمعه اسلامشهر رفت و آمد دارد. به واسطه دخالت‌های حجهالاسلام محمدعلی نوروزی امام جمعه اسلامشهر درعزل و نصب‌های شهرستان، دفتر وی به یکی از کانون‌های قدرت و فساد در سطح شهرستان تبدیل شده است. پیش از این نیز وی حسین اصغری فرزند رئیس ستاد نماز جمعه را برای تصدی ریاست سازمان فرهنگی و ورزشی اسلامشهر معرفی کرده بود که با مخالفت نیروهای جبهه پایداری اسلامشهر خواسته او محقق نشد.
امام جمعه هم‌چنین جواد بیاتی شوهر نوه‌اش را به شهرداری به عنوان مسئول روابط عمومی تحمیل کرده است.
تقلیل بدهی ۷۵ میلیاردی به ۳ میلیارد
مالک یک شهرک نمایشگاهی در اسلامشهر به نام شهرک کامیون دارها ۷۵ میلیارد تومان عوارض به شهرداری اسلامشهر بدهکار بوده که پس از گذشت ۳ سال نه تنها این عوارض را پرداخت نکرده بلکه با پرداخت رشوه به مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر اسلامشهر توانسته است این مبلغ را از ۷۵ میلیارد تومان به ۳ میلیارد تومان کاهش دهد.
چهار بی سواد که یک شبه هم روحانی شدند و هم لیسانسه، یکی از شروط لازم برای کاندیداتوری شورای شهر در شهرستان اسلامشهر داشتن حداقل مدرک لیسانس می باشد.
در این میان ۴ نفر از اعضای شورای شهر اسلامشهر که صرفاً در حد خواندن و نوشتن سواد داشتند با ثبت نام در یک حوزه علمیه متعلق به حجهالاسلام شاهی عربلو واقع در شهرک ولیعصر تهران، بدون گذراندن دروس و تحصیلات حوزوی، مدرک سطح ۲ حوزه علمیه که مستلزم ۹ سال تحصیل است را اخذ و سپس با معادل سازی آن را به لیسانس تبدیل می‌کنند و از این طریق برای عضویت در شورای شهر کاندید می شوند.

هیچ نظری موجود نیست: