نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۷, پنجشنبه

ییس شورای شهر کلاچای، اعضای خانواده‌اش را در آتش سوزاند

Morteza-Ali-Asgari-saham-news
 چهارشنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه نوشته است که، ساعت ٢٣ و ٣٠ دقیقه شام‌گاه یک‌شنبه سیزدهم اردیبهشت، مردی با آتش نشانی و اورژانس کلاچای تماس گرفت و از آتش‌سوزی در خیابان امام خمینی غربی، بن بست صابر این شهر خبر داد.

با وجود تلاش پزشکان، زن جوان به نام «سمیه» و ٢ پسرش که «عرشیا» و «علی‌رضا» نام داشتند به علت دودگرفتگی و سوختگی جان خود را از دست دادند. پدر خانواده به نام «مرتضی علی عسگری»، رییس شورای شهر کلاچای از مرگ نجات یافت.
در حالی که در ابتدا اعلام شده بود این آتش‌سوزی به علت نشت گاز انجام شده است، روز گذشته تیمی از ماموران پلیس آگاهی رودسر با حضور در محل حادثه به بازرسی آن‌جا پرداخته و متوجه عمدی بودن آتش‌سوزی شدند.
با کشف این سرنخ، ماموران راهی بیمارستان شده و به تحقیق از پدر خانواده پرداختند که او به جنایت خانوادگی اعتراف کرد ب ۴ لیتر بنزین تهیه کرده و روی فرش ریختم. با این کار فقط می‌خواستم او را بترسانم. ناگهان بخار بنزین به بخاری رسید و خانه شعله‌ور شد.»
Morteza-Ali-Asgari-saham-newsرییس شورای شهر کلاچای در ادامه گفته است:رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای در ادامه اعترافاتش گفت: «وقتی به فکر آتش زدن خانه افتام، از طریق تماس تلفنی با یکی از آژانس‌های مسافربری حدود ۴ لیتر بنزین تهیه کردم و روی فرش خانه‌ام ریختم اما به علت روشن بودن بخاری شعله‌های آتش به سرعت همه قسمت‌های خانه را فرا گرفت. درحالی‌که با ریختن بنزین روی فرش خانه‌ام همه‌جا آتش گرفته بود، همسرم را دیدم که برای نجات ٢ فرزندمان به داخل اتاق‌خواب رفت. زمانی که به داخل اتاق رفت، آتش شعله‌ور‌تر شد و او نتوانست خودش و پسران‌مان را نجات دهد. برای همین گرفتار آتش شد و به همراه فرزندان‌مان سوخت. من هم سعی کردم آن‌ها را نجات دهم ولی خودم هم دچار سوختگی شدم و دیگر نتوانستم کاری انجام دهم.»
Morteza-Ali-Asgari-saham-newsMorteza-Ali-Asgari-saham-newsدر این حادثه، مرتضی علی‌عسگری نیز که خودش دچار سوختگی شده بود، بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و پزشکان اعلام کردند که وی دچار ٢۵‌درصد سوختگی شده است.

هیچ نظری موجود نیست: