نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۷, پنجشنبه

مهابادی‌های خشمگین، «هتل تارا» را به آتش کشیدند

مهابادی‌های خشمگین، «هتل تارا» را به آتش کشیدند

parinaz-khosravani-saham-newsیک مامور امنیتی تحت پوشش بازرسی به هتل «تارا» رفت و با ترفندهای مختلف درب اتاق را به روی فریناز بست و به قصد تجاوز به او نزدیک شد. دراین لحظات پریناز به دوست و همکارش زنگ مزد و تقاضای کمک کرد. اما طبق برنامه از قبل طراحی شده و هماهنگی مامور مربوطه با نادر مولودی، رئیس هتل، کمک رسانی به فریناز ممکن نشد. پریناز تنها راه نجات را پریدن از طبقه چهارم هتل دانست، او فورا جانش را از دست داد. گفته می‌شود این مامور اطلاعاتی بازرس اداره‌ اماکن شهرستان مهاباد بوده است.
، فریناز خسروانی مهماندار هتل، متولد سال ۱۳۶۸ و دارای مدرک لیسانس کامپیوتر بود که در شهرستان مهاباد زندگی ‌می‌کرد. وی در پی حمله‌ی یک مامور اطلاعاتی جهت تجاوز به وی، خود را از طبقه‌ی چهارم هتل «تارا» مهاباد به پایین انداخت و جان خود را از دست داد.
روز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه، فریناز خسروانی مهماندار هتل «تارا»ی مهاباد که از قبل، توسط هتل‌دار به نام «نادر مولودی» پیش‌زمینه‌ی تجاوز به وی از سوی یک مامور اطلاعاتی صورت گرفته بود، در پی حمله‌ی مامور اطلاعاتی و بستن درب‌ها از سوی صاحب هتل(نادر مولودی)، مجبور به پریدن از پنجره‌ی طبقه‌ی چهارم هتل شده و جان خود را از دست داد.
یک منبع نزدیک به خانواده‌ی این دختر مهابادی، با تایید این خبر اعلام کرده است: پزشکی قانونی سعی بر بی‌راهه‌ بردن قضیه دارند.
تهدید خانواده‌ی دختری که در مهاباد مورد تبانی تجاوز قرار گرفت
بعد از این که دو روز پیش، یک دختر کُرد مهابادی در پی حمله‌ی یک تن از نیروهای وابسته به اماکن و اداره‌ی اطلاعات مهاباد به قصد تجاوز به وی، خودکشی کرد، مردم مهاباد خواهان روشن‌شدن موضوع از سوی نیروهای وابسته به حکومت و مجازات مسببین خودکشی این دختر کُرد شدند.
شماری از فعالین کُرد در شبکه‌های اجتماعی، اقدام به انتشار پست‌هایی در جهت محکوم‌ کردن قصد تجاوز یک مامور اطلاعاتی هستند که منجر به خودکشی فریناز خسروانی شد.
منابع محلی گزارش داده اند خانواده‌ی این دختر کُرد، تهدید شده‌اند که در صورت هرگونه مصاحبه با رسانه‌های خارج از کشور، باید از تایید تبانی برای تجاوز وی از سوی متصدی هتل و یک مامور اطلاعاتی خودداری نمایند درغیر این‌صورت پرونده‌ی وی بسته خواهد شد.
در پی عدم پاسخ‌گویی مسئولین امنیتی و انتظامی شهرستان مهاباد، مردم خشمگین این شهرستان ساعاتی پیش به خیابان‌‌ محل استقرار هتل تارا ریخته و این هتل را به آتش کشیدند.
براساس اعلام منابع غیررسمی در بیمارستان مرکزی مهاباد،  دست‌کم ده‌ها نفر در تظاهرات امروز شهرستان مهاباد کشته و زخمی شدند.
Hotel-tara-Mahabad-saham-newsHotel-tara-Mahabad-saham-newsHotel-tara-Mahabad-saham-newsHotel-tara-Mahabad-saham-newsHotel-tara-Mahabad-saham-newsHotel-tara-Mahabad-saham-news

هیچ نظری موجود نیست: