نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۸, جمعه

درد دل کودکان نرگس محمدی با مردم ایران: «جای مادر ما در زندان نیست»

Narges-Mohamadi-saham-news«علی و کیانا» دو کودک خردسال نرگس محمدی با ارسال ویدیویی کوتاه به «سحام»، درد دل کودکانه خود را با حق‌اندیشان، حق‌مداران و مردم ایران در میان گذاشتند.
به گزارش «سحام» این دو کودک خردسال درحالی از حضور مادر خود در زندان دچار آسیب‌های روحی شده اند که پدرشان نیز به دلیل زندان‌ها و بازداشت‌های مکرر از سوی مامورین امنیتی، سال‌هاست که کشور را ترک کرده و به ناچار در فرانسه اقامت دارد.
«تقی رحمانی»، همسر نرگس محمدی‌، روزنامه‌نگار، نویسنده، زندانی سیاسی، فعال سیاسی، عضو شورای فعالان ملی – مذهبی و از مشاوران مهدی کروبی بوده است. او در سال ۱۳۸۵ جایزه هلمن – همت را از سازمان دیده‌بان حقوق بشر دریافت کرد. آقای رحمانی حدود یک سوم از عمر خود را در زندان‌های ایران به‌ سر برده‌است. وی به ناچار سال ۱۳۹۰ از ایران خارج شد و در شهر پاریس اقامت دارد.
حالا دو کودک خردسال نرگس محمدی و تقی رحمانی در حالی پدر و مادر خویش را از دست داده اند که چند روز دیگر امتحانات پایان سال تحصیلی خود را در پیش رو دارند و چنین ضربات سنگین روحی، از ناحیه قوه قضائیه و دادستانی تهران  بر پیکر این خانواده وارد می‌شود.
گفتنی‌است روز ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴، «علی مطهری» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی اظهار کرد: «جریان اصولگرا و اقتدارگرا، با چنین رویکردی دیگر قابل دوام نخواهد بود و برخورد‌های غلط، اشتباه و غیرضروری با منتقدان نظام نباید ادامه یابد.»
این نماینده مردم تهران گفت: «جمهوری اسلامی نیازی به برخورد‌های غلط با منتقدان خود ندارد، اما درحال حاضر منتقدان خود را بیچاره کرده و استادان منتقد را از دانشگاه‌ها اخراج می‌کند.»
این نماینده مجلس گفته «رفتاری که نظام با منتقدان خود در دانشگاه‌ها دارد، محمدرضا شاه پهلوی با منتقدان دانشگاهی‌اش نداشت.»
سخنان علی مطهری در حالی ابراز شده است که به عقیده بسیاری از صاحب‌نظران، «دشمن» جمهوری اسلامی آمریکا و انگلیس و فرانسه نیستند، بلکه برخوردهای غلط و ناشایست ماموران جمهوری اسلامی با فرزندان پاک مردم و ظلم و ستم ماموران حکومتی، بزرگ‌ترین بذر کینه و دشمنی را در دل‌های مردم کاشته است.
شما را به دیدن «درد دل کودکانه» کودکان خردسال نرگس محمدی دعوت می‌کنیم.

هیچ نظری موجود نیست: