نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ خرداد ۱۰, یکشنبه

این حجم زمین خواری باور نکردنی است؛ 7300 میلیارد تومان فقط در شمیرانات/ تصرف غیر قانونی 818 هکتار از اراضی ملی شمیرانات توسط نیروهای نظامی

این حجم زمین خواری باور نکردنی است؛ 7300 میلیارد تومان فقط در شمیرانات/ تصرف غیر قانونی 818 هکتار از اراضی ملی شمیرانات توسط نیروهای نظامی

فرماندار شمیرانات با تاکید بر عزم دستگاه‌های انتظامی و قضایی شهرستان شمیرانات برای رفع تصرف اراضی ملی، تاکید کرد: تاکنون حدود 7000 میلیارد و 300 میلیون تومان در جهت رفع تصرف اراضی ملی به بیت‌المال بازگشته است.

به گزارش ایسنا، عزت‌الله خانمحمدی در سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال شهرستان شمیرانات با اشاره به سخنان خامنه ای درخصوص توجه به ارتفاعات استان تهران و پدیده زمین‌خواری و کوه‌خواری گفت: با توجه به جاذبه‌هایی که شهرستان شمیرانات در خود دارد، موضوع تصرف اراضی ملی زیاد بوده و غفلت دستگاه‌های ذی‌ربط نیز در 15 سال گذشته این موضوع را تشدید کرده است.

وی افزود: در یک سال و نیم گذشته عزم جدی برای برخورد با متخلفان به وجود آمده و خوشبختانه دستگاه‌های ذی‌ربط نیز با یک تعامل و هماهنگی منطقی توانسته‌اند بسیاری از پرونده‌ها در این حوزه را پیگیری و به مرحله اجرای حکم برسانند.

وی تاکید کرد: 1550 پرونده در حوزه تصرف اراضی ملی باقی مانده بود که در مورد 180 پرونده حکم صادر شد که از این میان 22 حکم اجرا و 40 حکم باقی مانده است که به زودی به مرحله اجرا می‌رسد. ارزش ریالی پرونده‌هایی که مورد پیگیری قرار گرفته است، بالغ بر 352 میلیارد تومان بوده است.

818 هکتار از اراضی ملی شمیرانات در تصرف نیروهای نظامی

فرماندار شمیرانات از تصرف (غیرقانونی) 818 هکتار از اراضی ملی شهرستان شمیرانات توسط نیروهای مسلح خبر داد و گفت: اگر نیروهای نظامی نیاز به زمین در منطقه دارند باید از مسیر قانونی اقدام کنند نه اینکه هرکجا که رسیده‌اند با کشیدن سیم خاردار زمین را محدود کنند. در حال حاضر مصمم هستیم که این موارد را پیگیری کنیم، چراکه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری هیچ فرد یا گروهی حق ندارد به اراضی ملی دست‌اندازی کند.

به گزارش ایسنا، خانمحمدی تاکید کرد: برای مبارزه با تصرف اراضی ملی و ساخت و سازهای غیرمجاز باید توسط دستگاه‌های ذی‌ربط سناریوی جدیدی طراحی شود چراکه ساز و کار فعلی معیوب است و باید تغییر کند و یک ارتقاء سازمانی در جهت انجام اقدامات بهتر داشته باشیم.

هیچ نظری موجود نیست: