نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ اسفند ۲۳, شنبه

در یک اقدام عجیب مقامات کلیسایی در انگلستان جهت  برگزاری نماز جماعت مسلمانان  در ساختمان کلیسا با آنان همکاری کردند!
به گزراش «خبرگزاری صدای مسیحیان ایران»(VOCIR) کلیسایی  در انگلستان شاهد برگزاری  پخش اذان و برگزاری نماز جماعت مسلمانان بود که پس از آن اعتراضات شدیدی از سوی مسیحیان سنتی در انگلستان نسبت به اقدام عجیب این کلیسا انجام شد که ده ها تن از مسلمانان وابسته به مسجد جامع لندن با همکاری  مقامات «کلیسای سنت جان» در منطقه مرکزی «واترلو لندن» با حضور در  ساختمان  کلیسا نماز جماعت برگزار کردند این اقدام عجیب برای اولین بار هست که در یک کلیسا در سراسر انگلستان انجام میشود.
«کشیش  کانن گیلز گودارد»، یک روحانی برجسته لیبرال هست ،که  با خواندن بخشی از  مزمور ۱۳۹  خطاب به  جماعت حاضر در کلیسا گفت :خداوند را شکر میکنیم که ما مسیحیان الله را دوست داریم! این مراسم  در روز۸ مارس روز جهانی زن  با گروهی از زنان و مردان مسلمان این طرح را در ساختمان کلیسا اجرا شد. 12345
همچنین این کشیش در توصیف این اقدام گفت که ما خیلی خوشحال هستیم که در گوشه ای ازخدمات  کلیسا توانستیم جایی را برای عبادت مومنین فراهم کنیم!
به نقل از پایگاه خبری انگلستان«تلگراف» این مسله اعتراض شدید کشیش های  انجیلی را در پی داشته است و گفته اند که کشیش کانن گیلز قوانین کلیسا را نقض کرده است وهر گونه تغییر مناجات در نحوه برگزاری مراسم در کلیسا خلاف مقررات میباشد،همچنین در ادامه گفته اند که این توهین بزرگی به جامعه مسیحیان میباشد چرا که مسیحیان در کشورهای اسلامی به خاطر ایمان مسیحی خود تحت آزار و اذیت میباشند.
این کشیش ادعای معترضین را نسبت به نقض قوانین کلیسا رد کرده است و همچنین ابراز خوشحالی  مبنی بر فراهم کردن مکانی برای پرستش  دیگران کرده است،همچنین عنوان کرد که مسلمانی که در کلیسا مشغول نماز خواندن بودند هم خوشحال بودند و از این طرح استقبال کرده اند. 123456
این در حالی اتفاق افتاده است  که حدود شصت تن از روحانیون مسیحی نسبت به گسترش تعالیم ضد مسیحی کلیساهای انجیلی لیبرال  در جهت اشاعه فرهنگ ازدواج همجنسگرایان در بیانیه ای اعتراضات خود را اعلام کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست: