نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ فروردین ۶, پنجشنبه

داعش در صدد جذب کودکان !

بکارگیری گروه تروریستی داعش از ۴۰۰ کودک برای آموزش های تروریستی.
به گزارش گروه ترجمه «خبرگزاری صدای مسیحیان ایران»(VOCIR) به نقل از «نیوزویک» تحلیل گران با توجه به نشانه های موجود بر این باور هستند که  تنها ۱۲۰ نفر جهادی بزرگسال از تاریخ ۱ ژانویه تا ۲۳ مارس به این گروه پیوسته و این دلیلی مبنی بر رو به افول رفتن این گروه تروریستی  می باشد و دیگر نمی تواند بزرگسالان را جذب خود کند.
حد اقل چهارصد کودک از آغاز امسال در گروه تروریستی داعش در سوریه نقش های مختلف مانند جاسوسی و تبلیغات و مبارز و دیده بآنی را ایفا کردند و به صفوف این گروه پیوستند.
همچنین به تایید گروه نظارت و دیده بآن حقوق بشر مستقردر سوریه و  در لندن ،دفاتر «الشبل الخلیفه» که برای جذب کودکان به این گروه تروریستی در چند شهر سوریه تشکیل شده اند ،افراد زیر سن از طریق تعلیم دوره های شریعت اسلامی و آموزش نظامی در اردوگاه های نظامی آماده برای مبارزه می شوند،سازمان نظارت حقوق بشر در سوریه در ادامه گفت کودکان برای حضور در اعدام های عمومی تشویق شدند و در ازای پیوستن به این گروه تروریستی اسلحه و پول نقد به آنها ارائه شده است
همچنین ویدیو منتشر شده اوایل این ماه که نشان می دهد یک کودک فرانسوی که حدود ۱۲ سال سن سعید مسلم شهروند عرب اسرائیلی را متهم به جاسوسی موساد شده بود را اعدام می کند،این گروه پسران جوان و کودکان را دعوت به تماشای فیلم اعدام خلبان اردنی که در قفس زنده سوزانده شد می کنند

هیچ نظری موجود نیست: