نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ بهمن ۳۰, پنجشنبه

رادر عروس قالیباف، نماینده شهرداری در بانک شهر و معاون ارزی شد، بانک مرکزی هم صلاحیتش را تایید کرد!


در دوران فعالیت اجرایی دکتر محمدباقر قالیباف، اشتیاق فراوان به بانکداری از سوی وی دیده شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی «انتخاب» ؛ نشانه های سودای بانکداری در قالیباف از زمان حضور وی در نیروی انتظامی و تاسیس موسسه مالی اعتباری قوامین که بعدها به بانک قوامین ارتقا یافت، مشاهده شد.

همچنین بعد از حضور وی در ساختمان بهشت، شهرداری تهران بخش عمده ای از سهام بانک سرمایه را خریداری کرد تا رویای بانکداری شکل واقعی تری به خود بگیرد.

برنامه ریزی های مستمر در نهایت منجر به تشکیل و تاسیس بانک شهر شد تا رویای بانکداری یک گام دیگر به تحقق نزدیک تر شود.

هدف تشکیل بانک شهر که سهامداران عمده آن شهرداری های کلان شهرهایی نظیرتهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، کرج و... هستند حمایت مالی و اقتصادی از شهرداری های کشور برای اجرای پروژه های عمرانی، ساخت و سازها، توسعه حمل ونقل شهری، مترو؛ مدیریت پسماند، محیط زیست و موضوعات اجتماعی و فرهنگی بوده است اما آنچه در عمل در این سالها رخ داده شباهت چندانی به این نقشه ندارد.

برادر عروس قالیباف، نماینده شهرداری در بانک شهر و معاون ارزی شد

آخرین خبرها حکایت از آن دارد که در یک اقدام بی سابقه و عجیب، قالیباف فردی به نام سیدمحمدمهدی احمدی را که جوانی است تازه کار و کم تجربه و بدون هیچ سابقه موثر بانکی را به عنوان نماینده شهرداری تهران درهیئت مدیره این بانک مطرح و تاثیرگذار معرفی کرده است.

احمدی که برادر عروس شهردار تهران است و سابقه عضویت در دفتر تحکیم وحدت طیف شیراز (حامی اصولگرایان) را در کارنامه خود دارد، اکنون داماد محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه و دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام هم هست.

اهمیت این انتصاب زمانی بیشتر می شود که همزمان با این اقدام، مدیرعامل بانک شهر که از دوستان قدیمی قالیباف است احمدی به عنوان معاون ارزی و بین الملل بانک شهر نیز منصوب می شود.

همچنین احمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت لیزنگ شهر و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی شهر وابسته به بانک شهر را نیز عهده دار شده است.

هیچ نظری موجود نیست: