نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ دی ۱۲, جمعه

اولین جنایت علیه مسیحیان پس از سر کار آمدن جمهوری اسلامی چه بود

اولین جنایت علیه مسیحیان پس از سر کار 

آمدن جمهوری اسلامی چه بود

2yplow4
کشیش پرویز(ارسطو) سیاح اولین شهید مسیحی پس از روی کار آمدن جمهوری اسلامی
حکومت جمهوری اسلامی در بدو تاسیس خود از همان  روز های آغازین  دست به جنایت های متعددی زد و تاکنون که ۳۶ سال از عمر این حکومت ضد بشری میگذرد این جنایات همچنان ادامه دارد ،و همه روزه در اخبار و گزارشات فعالین حقوق بشری شاهد این جنایات هستیم ، اعدامها ،هتک حرمت ها ،بازداشت های خود سرانه ،نقض حقوق شهروندی اقلیت های قومی و مذهبی و هزاران جنایت دیگری که از این حکومت فاسد به انجام میرسد.
یکی از این جنایاتی که جمهوری اسلامی بر روی آن تمرکز زیادی دارد فشارو آزار و اذیت  بر نوکیشان مسیحی و جلو گیری از برگزاری مراسم های مذهبی که نوکیشان مسیحی هست که همه ساله در ایام تولد عیسی مسیح و فرارسیدن سال نوی میلادی شاهد تشدید این فشارها هستیم .
متاسفانه باید  به این نکته اشاره کنیم که اولین جنایت حکومت جمهوری اسلامی در بدو تاسیس خود علیه نوکیشان مسیحی  تنها پس از ۸ روز از روی کار آمدن این حکومت  با ترور کشیش شهید کشیش پرویز (ارسطو) سیاح در شیراز به تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۵۷ به ثبت رسیده است.
از  روز های آغازین تاسیس این حکومت برنوکیشان مسیحی  توسط  گروهی که خود را کمیته انقلاب اسلامی می‌نامیدند فشار های فراوانی بود، و تا کنون این فشارها توسط گروه های تند رو با زندانی و شکنجه کردن بسیاری از این نوکیشان  همانند کشیش بهنام ایرانی،کشیش سعید عابدینی ،کشیش فرشید فتحی و صد ها تن دیگر از این عزیزان ادامه دارد
.

هیچ نظری موجود نیست: