نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ دی ۱۲, جمعه

"یو جلسه یوم الله!!واگذاری 4 میلیون هکتار از زمین‌های منابع طبیعی به افراد خاص




جلسه یوم الله
این یکی از جلسات سخنرانی پرشور یوم الله 9 دیماه است. جلسه سخنرانی سردار میلیاردر "محصولی" وزیر کشور کودتای 88 و مهدی کوچک زاده نماینده دهان دریده مجلس در دانشگاه تربیت مدرس. برای آنها که دکان فتنه و یوم الله باز کرده اند، همین عکس از هر تفسیر و پاسخ و تحلیلی گویا تر است.
******************************************************************
واگذاری 4 میلیون هکتار از زمین‌های منابع طبیعی به افراد خاص


به گزارش فارس، عزت‌الله یوسفیان‌ملا شب گذشته در آیین کلنگ‌زنی ساخت آموزشگاه 6 کلاسه و نمازخانه روستای کته‌پشت این شهرستان گفت: مدرسه‌سازی امر مهم و خیری بزرگ است که با ساخت فضای آموزشی و تربیتی زیربنای جامعه‌ای با دانش و فرهیخته پایه‌ریزی می‌شود.

وی اظهار کرد: مدرسه‌سازی سعادت، آبرومندی و پاداش دنیوی و اخروی را به همراه دارد.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با اعلام اینکه دل کندن از مال دنیا و هزینه آن در جهت امور خیرخواهانه کار بسیار سختی است، تصریح کرد: خیران زیادی در این شهرستان مشغول به فعالیت در امر مدرسه‌سازی هستند.

یوسفیان‌ملا خاطرنشان کرد: تلاش در راه ارتقاء تربیت و آموزش دانش‌آموزان کار اساسی و بنیادین است که با توجه به اعتبارات دولتی و ملی محدود، بدون کمک خیران و مشارکت مردمی در امر مدرسه‌سازی نمی‌توانیم راه به جایی ببریم.

این مسئول ادامه داد: مردم بی‌شماری در این جامعه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و حتی بیماران متعددی نیز یافت می‌شوند که قدرت پیچاندن نسخه و تهیه دارو برای درمان خود را ندارند.

نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از خیران و افراد توانمند جامعه انتظار داریم با تلاش در جهت رفع محرومیت و فقر، به درمان بیماران صعب‌العلاج و ناتوان نیز همت بگمارند.

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه 4 میلیون هکتار از زمین‌های منابع طبیعی به غیر از زمین‌های شهری به افرادی خاص واگذار شد، ادامه داد: این زمین‌ها به هیچ وجه به یک کارگر ساده، کشاورز و یا فرهنگی واگذار نمی‌شود بلکه به افرادی واگذار می‌شود که وصل به افراد یا جریان‌های خاص هستند.

هیچ نظری موجود نیست: