نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ بهمن ۳, جمعه

رهبر گروه اسلامی/تروریستی  بوکوحرام در یک ویدئوی جدید نیجریه و کشورهای همسایه نیجریه را تهدید به کشتار جمعی  کرده است.
به گزارش گروه ترجمه  «خبرگزاری صدای مسیحیان ایران» (VOCIR)  و به نقل از «دیلی میل» گروه اسلامی/تروریستی بوکوحرام ویدئویی از رهبر خود  «ابوبکر شکائو» منتشر کرده است که این شخص در آن ویدئو یاوه سرایی میکند و اعلام میکند که کشتارمردم نیجریه در این مدت گوشه ای از حملات آنها بوده است و تهدید میکند که این کشتار افزایش پیدا میکند، همچنین وی اعلام جنگ علیه نیجر، کامرون و چاد برای ابراز همدردی با کشته شدگان هفته نامه طنزفرانسوی  شارلی ابدو میکند و پس از آن پرچم نیجریه رابا فریاد الله اکبر به آتش میکشد.
24E67EB600000578-2921905-image-a-24_1421943882264
به آتش کشیدن پرچم نیجریه
این تهدید در حالی میباشد که این گروه اسلامی/تروریستی در اوائل ماه جاری در کامرون دست به کشتار حدود ۲۵۰۰ نفر و ویران کردن ۳۷۰۰ محل مسکونی و تجاری در در شهرهای مرزی  باگا و دورو واقع در مرز نیجریه با کامرون  زده است،24B64E4200000578-2912687-image-a-21_1421373387955وی مسئول  حمله ها و کشتارهای جمعی این گروه  در کشورهای  نیجر، کامرون و چاد را حکومت این کشور ها میداند.
همچنین خطاب به «محمد یوسف»، رئيس جمهور نیجر اعلام میکند که تو پا را از حد خود فراتر  گذاشته ای و با رییس جمهور فرانسه دیدار کرده ای و تو شخصیت واقعی خود را به ما نشان دادی به زودی باید منتظر عذاب های ما باشید.
و خطاب به رییس جمهور کامرون « پل بیا»، اعلام میکند که تو از همدستان خارجی خود در خواست کمک کرده ای،وقت خودت را بیهوده هدر نده ،از الله کمک بخواه.
و «ادریس دبی» رییس جمهور چاد را هم اینگونه تهدید میکند که تو در امان نیستی و در آخر میگوید بچه ها دیر شده خیلی دیر.
به  «گودلاک جاناتان» رییس جمهور نیجریه هم میگویددچار مشکل هستی  تو وسربازانت هیچ قدرتی ندارید  تمام این تجهیزات ما از شهرهای باگا و دورو به دست ما رسیده ،ارتش تو از رویارویی با ما عاجز هست دروغگو اگر قدرت داشتی با ما مبارزه میکردید و  تمام سربازان تو ترسو هستند،و اضافه میکند که ین فقط آغاز کشتار است. آنچه شماشاهد بوده اید قسمت  کوچکی از کشتار است . و کشتار بیشتر هم خواهد شد ،منتظر باشید.
یک گروه مسلح و تندرو اسلامی در کشور نیجریه است که خواستار تعطیلی تمامی مدارس نوین و تحمیل قانون شریعت بر تمامی ۳۶ ایالت نیجریه است

هیچ نظری موجود نیست: