نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ آذر ۲۷, پنجشنبه

مرگ فرشته علیزاده در زیر شکنجه


مرگ فرشته علیزاده در زیر شکنجه

فرشته علیزاده دانشجوی دانشگاه الزهرا در جریان حمله انصار حزب الله به خوابگاه دانشجویان در 18 تیر سال 78 توسط مأموران دولتي دستگیر و به داخل این قفس آهنین انداخته شد. این عکس از لحظه دستگیری فرشته علیزاده در فردای همان روز در یکی از روزنامه های تهران نیز منعکس گردید اما پس از آن این دختر ناپدید شد و هیچ نهادی مسئولیت سرنوشت او را بر عهده نگرفت. امیر فرشاد ابراهیمی یکی از رهبران سابق انصار حزب الله از مرگ فرشته علیزاده در زیر شکنجه و دفن او در گورستان خاوران پرده برداشت. در بازداشتگاه فرشته علیزاده را ناجوانمردانه به زیر ضربات کابل گرفتند. این دختر مظلوم و بی گناه بی آنکه پرونده ای برایش تشکیل شده باشد بعد از تحمل شکنجه های طاقت فرسا بر اثر زخم های شدید جان باخت. در آخرین مراجعه خانواده فرشته به قوه قضائیه تنها پاسخی که می شنوند این است: پرونده او بسته شده است و از او خبری نداریم ایشان تخلفات امنیتی زیادی داشته شما هم بهتر است دنبالش را نگیرید... مادر فرشته بر اثر فشارهای روحی سکته قلبی کرد و درگذشت.

پی نوشت: این اعترافات گوشه ای از جنایات این حکومت است که باعث فروپاشیدن یک خانواده و مرگ یک دختر و مادر شدند ، حکومتی که با شکنجه، اعدام و سرکوب مردم و دانشجویان زنده است.
Photo: ‎مرگ فرشته علیزاده در زیر شکنجه 

فرشته علیزاده دانشجوی دانشگاه الزهرا در جریان حمله انصار حزب الله به خوابگاه دانشجویان در 18 تیر سال 78 توسط مأموران دولتي دستگیر و به داخل این قفس آهنین انداخته شد. این عکس از لحظه دستگیری فرشته علیزاده در فردای همان روز در یکی از روزنامه های تهران نیز منعکس گردید اما پس از آن این دختر ناپدید شد و هیچ نهادی مسئولیت سرنوشت او را بر عهده نگرفت. امیر فرشاد ابراهیمی یکی از رهبران سابق انصار حزب الله از مرگ فرشته علیزاده در زیر شکنجه و دفن او در گورستان خاوران پرده برداشت. در بازداشتگاه فرشته علیزاده را ناجوانمردانه به زیر ضربات کابل گرفتند. این دختر مظلوم و بی گناه بی آنکه پرونده ای برایش تشکیل شده باشد بعد از تحمل شکنجه های طاقت فرسا بر اثر زخم های شدید جان باخت. در آخرین مراجعه خانواده فرشته به قوه قضائیه تنها پاسخی که می شنوند این است: پرونده او بسته شده است و از او خبری نداریم ایشان تخلفات امنیتی زیادی داشته شما هم بهتر است دنبالش را نگیرید... مادر فرشته بر اثر فشارهای روحی سکته قلبی کرد و درگذشت.

پی نوشت: این اعترافات گوشه ای از جنایات این  حکومت است که باعث فروپاشیدن یک خانواده و مرگ یک دختر و مادر شدند ، حکومتی که با شکنجه، اعدام و سرکوب مردم و دانشجویان زنده است.‎

هیچ نظری موجود نیست: